وقوع ۲حادثه جاده‌ای منجر به تلفات در مرکزی/ ۳کشته برجای ماند


وقوع ۲حادثه جاده‌ای منجر به تلفات در مرکزی/ ۳کشته برجای ماند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: وقوع دو حادثه رانندگی جاده ای دلخراش در استان مرکزی سه کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه پلیس، ایرج کهریزی اظهار داشت: این حوادث در دو فقره سانحه رانندگی در محور روستایی قورچی باشی در خمین و آزاد راه ساوه – همدان اتفاق افتاده است.

 

وی بیان کرد: حادثه محور روستایی قورچی باشی شهرستان خمین بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون خاور و یک دستگاه پیکان سواری رخ داد که در این حادثه راننده پیکان جان باخت و راننده خودروی خاور و دو سرنشین آن نیز مجروح شدند.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پیکان نسبت به خودروی کامیون عنوان کرد.

 

کهریزی بیان کرد: حادثه آزادراه ساوه – همدان نیز در کیلومتر ۳۰ این مسیر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی ال ۹۰ با یک دستگاه کشنده ماک رخ داد که در پی آن دو نفر از سرنشینان خودروی ال ۹۰ به علت شدت جراحات وارده جان سپردند و سه سرنشین دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی گفت: کارشناسان حاضر در صحنه علت وقوع این حادثه را توجه نکردن راننده خودروی ال ۹۰ به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده اند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.