وقتی مادر مقتول با داعش قاتل روبه رو می شود

وقتی مادر مقتول با داعشی قاتل روبه رو می شود کلیپ زیر را ببینید

 


داعشی یا همان دولت اسلامی عراق و شام نام گروه تکفیری و تروریستی است که در سال ۲۰۱۴ ادعای خلافت جهانی کرده و خود را دولت اسلامی نامید.

همچنین بخش‌های بزرگی از شمال عراق و شرق سوریه و بخش‌های کوچکی را در لیبی، نیجریه و افغانستان در تصرف خود دارد. این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی از مجاهدین سلفی جداشده از شبکهٔ القاعده تأسیس شده و با دولت‌های عراق و سوریه و دیگر گروه‌های شورشی مخالف دولت سوریه وارد جنگ شده‌ است. داعش یکی از رادیکالی ترین گروه‌های اسلام‌گرا در خاورمیانه است. آنها علاوه بر عراق و سوریه بخش‌هایی از لیبی و نیجریه را نیز در کنترل خود دارند و گروه‌های هم پیمان آن در نقاط دیگر دنیا مثل افغانستان و آسیای جنوب شرقی نیز فعال هستند.

 

پرچم داعش یا همان دولت اسلامی

سیاست های داعشی

داعش با اعدام ها و انتشار ویدئو و عکس از جنایات هولناکش مانند مغول ها پیش از رسیدن به هرجا هراس از داعش را به آنجا صادر می کند تا بتواند از مقاومت نیروهای مقابل کاسته و بهتر رشد کند .

در مورد زنان کاملا سیاست جنسی داشته و زنان را دستمایه جذب نیروهای جدید به این گروه تروریستی کرده است.

همچنین با عملیاتهای انتحاری و تروریستی در جای جای دنیا کشور ها و دولتمردانشان را مجبور به عقب نشینی از اعتلاف جهانی ضد داعش می کند.

اخبار داعشی

در ادامه می توانید از آخرین اخبار این گروه تروریستی و تکفیری در سوریه و عراق و همچنین عملیاتهای آزادسازی توسط دولتهای این کشور و کشف جنایات و مسائل مربوط به داعش مطلع شوید

یک رسانه محلی عراق گزارش داد که گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) یکی از واعظان معروف خود با نام ابوقتیبه را به دلیل اشاره به کشته شدن ابوبکر بغدادی، رهبر این گروه اعدام کردند.

نشریه دیلی میل به نقل از السومریه، شبکه اینترنتی مستقل عراقی گزارش داده است که این واعظ گروه داعش در شعر تلعفر در استان نینوا در مقابل ده ها نفر کشته شد.

اتهام او تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف داخلی از طریق اشاره به احتمال کشته شدن ابوبکر بغدادی در خطبه های نماز جمعه خود بوده است. گروه داعشی همچنین مجازات اشاره به مرگ رهبر داعش را ۵۰ ضربه شلاق تعیین کرد.

وزارت دفاع روسیه ماه پیش در بیانیه ای اعلام کرد که احتمالا رهبر گروه داعش در حمله بیست و هشتم ماه مه توسط هواپیماهای بدون سرنشین روسیه در نزدیکی شهر رقه کشته شده است، اما ائتلاف ضد داعشی به رهبری آمریکا گفته بود که نمی تواند گزارش روسیه را تائید کند.

خبرگزاری ایرنا نیز پیش از کشته شدن این واعظ به نقل از منابع خبری عراقی به احساساتی شدن ابوقتیبه در خطبه نماز جمعه با به زبان آوردن نام ابوبکر بغدادی اشاره کرده بود. خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، این موضوع را تقویت کننده شایعه مرگ رهبر داعش از نقطه نظر برخی ناظران خواند.

علی شیرازی نماینده رهبر ایران در سپاه قدس نیز هفته گذشته گفت که کشته شدن بغدادی رهبر داعش قطعی است.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.