وقتی عطر بازیگر زن ایرانی در فرانسه رونمایی می شود

عطر بازیگر زن

وقتی عطر بازیگر زن ایرانی در فرانسه رونمایی می شود

عطر لیلا حاتمی در فرانسه رونمایی شد

لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر علی مصفا در فرانسه از عطرش رونمایی کرد. عطر لیلا حاتمی با ترکیبی خاص برای زنان و مردان تولید شد.عطر لیلا حاتمی

عطر لیلا حاتمی

چند روز پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه لیلا حاتمی هنرپیشه سرشناس و پر آوازه ایرانی از عطری با نام خودش در فرانسه رونمایی کرد. این خبر شاید برای برخی خوشایند نبود چون عادت به این گونه فعالیت های اقتصادی هنرمندان ندارند.

رونمایی از عطر لیلا حاتمی در فرانسه

گرچه چند سالی است هنر عکاسی و مدلینگ برای هنرپیشه ها با چهره های خیره کننده بسیار بازار گرمی دارد ولی تولید عطر با نام هنرپیشگان داستان دیگری است. پیش از این لیلا اوتادی و هدیه تهرانی در میان هنرپیشگان ایرانی دست به چنین اقدامی زدند.

عطر لیلا حانمی

عطر لیلا حاتمی در فرانسه رونمایی شد

لیلا اوتادی در زمان رونمایی از عطرش گفت:«یکسال پیش از طرف کمپانی تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات (temptation) بامن تماس گرفتند و پس از جلسه ای که با نماینده خاورمیانه کمپانی داشتیم، پیشنهادشان برای تولید عطر به نام من برای طرفداران عزیزم را پذیرفتم، اینکه پروسه پیش تولید و تولید عطرها با دو رایحه کاملا متفاوت و دیزاین جذاب یکسال به طول انجامید، حساسیت من برای هرچه بهتر شدن عطرها و دقت نظر و جلسات متمادی با شرکت بود، کمپانی محترم درصدد هست که پس از اطلاع رسانی به شما عزیزان به زودی این دو عطر رو در بازار امارات و سپس ایران و کشورهای همسایه در دسترس شما خوبان قرار بدهند. امیدوارم حاصل زحمات این دوستان عزیز را دوست داشته باشید.»

هدیه تهرانی هم چند سال پیش عطری را روانه بازار کرد.او در این مورد گفته بود:«صحبت های زیادی درباره تبلیغ محصولات مختلف می شد، اما چندان پیگیر این ماجرا نبودم تا این که قضیه تولید عطر پیش آمد که یک کار شخصی و متفاوت بود و نوعی محصول مشترک بین المللی محسوب می شد.

کمپانی فرانسوی عطرسازی رومانو و روبرته در تمام نقاط دنیا این کار را انجام می دهند و تصمیم داشتند در بخش آسیا هم فعالیت کنند. نتیجه تحقیقات و آمارگیری هایشان این بود که در ایران عطری به نام من تولید کنند.»

جزئیات رونمایی از عطر لیلا حاتمی

و حالا نوبت به لیلا حاتمی دیگر هنرپیشه زن ایرانی رسید که عطری با نام و برند خودش روانه بازار کند. او در دنیای مد و عطر دست به این کار زده و مشخص نیست چقدر می تواند با این صنعتبا سابقه در فرانسه رقابت کند. این حرکت او بهانه ای شد برای بررسی حضور هنرمندان در صنعت جهانی مد و مارکتینگ که در گزارش زیر می خوانید.

 

عطر Téhéran چیست؟

فرانسه قلب صنعت عطرسازی است. در تپه های گراس، شرکتی به نام پارفم Parfum وجود دارد که دست به تولید محصولات عطر بدون الکل زده است. لیلا حاتمی هنرپیشه سرشناس ایرانی که سال های کودکی خود را در فرانسه گذرانده، حالا با این شرکت وارد بازار کار شده. عطر ‘Téhéran’ لیلا حاتمی توسط این شرکت تولید شده است.

این عطر در شما احساس تازگی ایجاد می کند و بوی آن در طول روز و حتی شب هم ماندگاری بسیاری دارد. این عطر زنانه بوی گل های آسیایی را می دهد و اودکلن مردانه گرم و تلخ است. قیمت این عطر و اودکلن در بازارهای جهانی۶۸ یورو ثبت شده است. که با تبدیل یورو به ریال با نرخ فعلی چیزی حدود ۳۰۰٬۰۰۰ تومان می شود.

ترکیب عطر لیلا حاتمی برای مردان
– ترنج، فلفل سیاه، هل/ انگور سیاه، سیب سبز، نعناع هندی/ خزه، بامبو

ترکیب عطر لیلا حاتمی برای زنان
-گریپ فروت، ترنج، هلو/ یاسمین، گل بنفشه، شکلات/ نعناع هندی، وانیل، خزه، کارامل

تیم روبرت با شعار “طبیعی همیشه طبیعی است” با این هنرمند همکاری کرده است. این شرکت در محصولات خود از ریشه های طبیعی استفاده می کند و همچنان اصالت خود را حفظ کرده است.

 

منبع: namnak.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.