وقتی ترامپ رئیس جمهور آمریکا تبلیغ اسنک و همبرگر می کند.

طنز ترامپ

وقتی ترامپ رئیس جمهور آمریکا تبلیغ اسنک و همبرگر می کند.

دنیایی که در آن به سر می بریم پر از چیزهای عجیب و غریب است. در این کلیپ می بینید که چه طور یک رئیس جمهور آن هم رئیس جمهور آمریکا به تبلیغ چیپس و اسنک و همبرگر می پردازد. ببینید این آمریکایی ها چقدر بیچاره هستند که یک شکم پرست مثل ترامپ بر آنان حاکم شده است.

 

در ضرب المثل معروف داریم که البته این ضرب المثل معروف بین مردم است که حاکم شهری که مرغابی بود****بر سر آن شهر رسوایی بود. آیا شخصیت انسان به شکمش است یا انسان شخصیتی از این بالاتر دارد.

اما ببینید در این کلیپ چه جوری یک شخصیت بالای کشور به تبلیغ چیپس و پفک و همبرگر و گوشت می پردازد.

واقعا خنده دار است باید برای ملت آمریکا حسرت خورد یا خندید. عجیب است واقعا نباید آمریکایی ها اجازه دهند که ترامپ بر آن ها حاکم شود. سالی که نیکو است از بهارش معلوم می شود اما وقتی میگویند حاکم یک شهر فاسد را شود و نتواند حکومت را بر عهده گیرد و نالایق باشد تکلیف مردم بیچاره چیست؟

مردمی که قبل از ترامپ گرفتار حاکمان ظالمی مثل جرج بوش و سیاه پوست و…. بودند. همان جرج بوشی که همه به خباثتش پی می بردند. بله بعید نیست ترامپ هم شخصیتی متاسفانه مثل آنان باشد. خلاصه پیشنهاد می کنم که حتما این کلیپ را ببینید تا باورتان شود که یک شخصیت به اصطلاح آمریکایی ها، مهم، چه طور تبلیغات می کند آن هم نه تبلیغات مهم بلکه تبلیغاتی مثل همبرگر چیپس و بعید نیست در آینده نزدیک کتلت شیرازی، چای ایرانی و….

البته ناگفته نماند که این ها از کفار هستند. و ایران با آنان دشمن است. واز نیرنگ های دشمن نباید غافل شد. دشمن هر لحظه به یک لباس و با چند چهره حاضر می‌شود. هر چی باشد این ها دین و ایمان ندارند.

اما چگونه این شخص تبلیغ چیپس و همبرگر می کند، خودتان ببینید.

در کلیپ بالا ببینید که این شخص چگونه تبلیغ شکم می کند

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.