وقتی افغانی قاچاقی در بدنه اتوبوس مخفی می شود .فیلمبردای مخفی است

افغانی قاچاقی

وقتی افغانی قاچاقی در بدنه اتوبوس مخفی می شود .فیلمبردای مخفی است

آن چه در کلیپ زیر می بینید افغانی هایی هستند که قاچاقی از ترس شناخته شدن در بدنه اتوبوس جاسازی می شوند. راننده از ترس جریمه شدن آن ها را در بدنه اتوبوس جاسازی می کند تا مبادا پلیس راه آن ها را جریمه کند، پیشنهاد می شود نگاه کنید.

این اتوبوس یعنی راننده این اتوبوس قصد داشته که آدم طماعی هم است، قصد سفرش از زاهدان به تهران بوده است. بدبخت حاضر شده است به قیمت بسیار بالایی این کار غیر قانونی را انجام دهد. دنیاست دیگه چی کارش میشه کرد. خیلی ها رو فریب می ده.

 

 

دیگر لینک های پیشنهادی

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

رفتار وحشیانه و خشونت مربی مهد کودک با طفل ۸ ماهه را ببینید

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

فساد جنسی ترامپ و حرف های غیر اخلاقی ترامپ درباره دخترش

 

«پشتو» به اینجا تغییرمسیر دارد. برای دیگر کاربردها، پشتو (ابهام‌زدایی) را ببینید.
پښتوافغانستان با نام رسمی جمهوری اسلامی افغانستان (به پشتو: د افغانستان اسلامی جمهوریت) کشور محصور در خشکی در آسیای مرکزی است.[۶] این کشور حدفاصل آسیای میانه، آسیای غربی و خاورمیانه و پایتخت آن کابل است. همسایگان افغانستان، پاکستان در جنوب و شرق، ایران در غرب، تاجیکستان و ازبکستان و ترکمنستان در شمال و چین در شمال شرقی هستند.

افغانستان ۶۵۲٬۸۶۴ کیلومتر مربع مساحت چهل‌و یکمین کشور وسیع دنیا است و جمعیت آن در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۲ میلیون نفر بوده که آنرا در رتبه چهل‌ودوم پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا قرار می‌دهد. فارسی دری و پشتو زبان‌های رسمی این کشور و اسلام دین رسمی آن است. بیش از سه دهه جنگ، افغانستان را به یکی از کشورهای خطرناک و فقیر دنیا تبدیل کرده‌است. تولید ناخالص ملی سرانه این کشور در سال ۲۰۱۶ بر اساس ارزش اسمی دلار معادل ۶۰۰ دلار آمریکا است

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.