وزیر علوم: از نظرات همه سلایق در وزارت علوم استفاده خواهم کرد


وزیر علوم: از نظرات همه سلایق در وزارت علوم استفاده خواهم کرد

  اخباردانشگاه,خبرهای دانشگاه ,منصور غلامی

وزیر علوم با تاکید بر اینکه چراغ پیشبرد برنامه‌های ما در وزارت علوم تأکیدات مقام معظم رهبری است،‌گفت: از نظرات همه سلایق در پیشبرد برنامه‌های خود در وزارت علوم استفاده خواهم کرد. 

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی در مراسم آئین استقبال از وزیر علوم که امروز صبح در وزارت علوم برگزار شد، گفت: از دکتر روحانی رییس جمهور به خاطر معرفی بنده به مجلس و از نمایندگان مجلس به دلیل اعتمادی که به بنده کردند، تشکر می‌کنم. توفیقی نصیب بنده شد که در خدمت خانواده آموزش عالی قرار بگیرم.

 

وی در ادامه مجموعه آموزش عالی را ضامن توسعه همه جانبه کشور توصیف و تصریح کرد: از همه کسانی که در سال‌های گذشته مسئولیت وزارت علوم را بر عهده داشتند،تشکر می‌کنم، در واقع مجموعه آموزش عالی کشور به حق، ضامن توسعه و پایگاه رشد کشور است و جا دارد از تمام کسانی که در این مجموعه زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه از دکتر فرهادی وزیر سابق علوم و همچنین از دکتر ضیاء هاشمی سرپرست این وزارتخانه تشکر کرد و افزود: حال که نوبت خدمت در عرصه آموزش عالی به بنده رسیده است، برنامه مدونی را در این رابطه تقدیم مجلس کرده‌ام که به دقت مورد بررسی نمایندگان مجلس قرار گرفت؛ این برنامه‌ها برگرفته از برنامه‌های راهبردی، فرادستی و آموزش تحقیقات و فناوری است و امیدوارم با بکارگیری همه سلایق در مجموعه وزارت علوم بتوانیم این برنامه را به بهترین وجه اجرایی کنیم.

 

دکتر غلامی گفت: آنچه در این برنامه‌ها ارائه شده، در راستای دغدغه‌ها و منویات مقام معظم رهبری بوده و به صورت ویژه این برنامه‌ها اجرا خواهد شد. همچنین از نظرات رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فناوری در عرصه آموزش عالی استفاده خواهم کرد.

 

وزیر علوم در پایان خاطرنشان کرد: چراغ پیشبرد برنامه‌های ما در وزارت علوم تأکیدات مقام معظم رهبری است که ما سعی می‌کنیم با کمک روسای دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری که یکی از تکیه‌گاه های اصلی مجموعه آموزش عالی هستند، برنامه‌ها را با سرعت پیش ببریم آن را اجرایی کنیم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.