وزش باد شدید در پایتخت


وزش باد شدید در پایتخت

  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,کیفیت هوای تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز کیفیت هوای تهران در غالب مناطق در محدوده سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس خاهد بود. 

 حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت کیفی هوای تهران اظهار کرد: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است، گفت: انتظار می‌رود تا فردا (۲۶ دی ماه) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم قرار داشته باشد.

 

وی افزود: شاخص کیفی هوای تهران درهم‌اکنون ۱۰۲ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است همچنین شاخص کیفی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز ۹۹ و در شرایط سالم بود.

 

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه شرایط جوی تهران را پیش‌بینی کرد و گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز بر سرعت باد افزوده شده است و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

 

بارش پراکنده در تهران در روز چهارشنبه

 

به گفته شهبازی، به‌تدریج فردا از میزان ناپایداری جوی نسبت به روز گذشته کاسته و برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی  ۳ تا ۵ متربرثانیه پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه با تداوم این شرایط در روز چهارشنبه (۲۷ دی ماه)  وزش باد موثر و بارش پراکنده باران در برخی ساعات دور از انتظار نیست.

 

پیش‌بینی کاهش محسوس دمای تهران

 

این کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: دمای تهران طی دو روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.