«وحید خشتان» آقای گل ناشناخته لیگ هجدهم: بله،‌ قراردادم ٣٠ میلیون تومان است!

«وحید خشتان» آقای گل ناشناخته لیگ هجدهم: بله،‌ قراردادم ٣٠ میلیون تومان است!

«وحید خشتان» آقای گل ناشناخته لیگ هجدهم: بله،‌ قراردادم ٣٠ میلیون تومان است!

اخبار,اخبار ورزشی,وحید خشتان

پایان هفته چهارم لیگ برتر با یک اتفاق ویژه همراه بود؛ جایی که یک بازیکن ناشناخته صدرجدول گلزنان را تصاحب کرد و نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. بازیکنی با نامی عجیب و البته قدرت فنی بالا که برای نخستین بار در لیگ برتر توپ می‌زند؛ وحید خشتان. این بازیکن ٢۶ ساله که البته جوان هم نیست فصل گذشته در نفت و گاز گچساران توپ می‌زد و امسال با نظر داریوش یزدی به استقلال خوزستان رفت. حالا او با قراردادی که خودش می‌گوید ناچیز است ۴ گل در ۴ بازی زده و بالاتر از همه مهاجمان بزرگ فوتبال ایران در صدرجدول گلزنان لیگ قرار دارد. خواندن حرف‌های خشتان بعد از تمجیدهایی که از او شنیده خالی از لطف نیست.

 

 خودت تصور می‌کردی این قدر سریع در لیگ برتر چهره بشوی؟

خدا را شکر می‌کنم. حقیقتش روزی که آقا داریوش(یزدی) از من خواست به استقلال خوزستان بروم، خیلی خوشحال بودم. آن روز با خودم عهد کردم بهترین بازی‌های خودم را انجام دهم و خوشحالم که توانستم مهره موثری برای تیمم باشم.

 

 تو در ابتدا یار فیکس استقلال خوزستان هم نبودی؛ اما هر بار به زمین رفتی گل زدی؟

بله، تلاشم را کردم، البته هم‌تیمی‌هایم هم نقش داشتند که برایم موقعیت فراهم کردند و از آنها ممنونم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهم.

 

 از اینکه مهاجمانی مثل علیپور و تبریزی هنوز در صدرجدول گلزنان جایی ندارند و تو آنجا حضور داری.   چه حسی به تو می‌دهد؟

علیپور و تبریزی مهاجمان بزرگی هستند که در پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند. من هیچ ادعایی درمقابل آنها ندارم. به هر حال فوتبال این مسائل را دارد. چیزی که مشخص است من باید هدف خودم را دنبال و برای تیمم خوب بازی کنم.

 

 حقیقت دارد که قرارداد تو با استقلال خوزستان ٣٠میلیون تومان است؟

بله، این مقدار بسته‌ام. به هر حال من از لیگ دو آمدم و نمی‌توانستم ادعای بیشتری داشته باشم. همین که در لیگ برتر بازی می‌کنم در حال حاضر برایم خوب است.

 

 در گذشته کم نبودند بازیکنانی که در لیگ برتر ابتدا چند گل حساس زدند اما دیگر رفتند و کسی پیدایشان نکرد؛ فکر می‌کنی در پایان لیگ آقای گل شوی؟

باور کنید من دنبال این نیستم که افتخار فردی به دست آورم. تمام هدفم این است که به استقلال خوزستان خدمت کنم و برای تیمم مفید باشم. اگر هم خدا خواست بیشتر گل بزنم. از این گذشته پست تخصصی من هافبک است و مهاجم نیستم، اما با تصمیم کادرفنی نفوذ می‌کنم و حالا توانسته‌ام این قدر گل بزنم. با این وجود تلاش می‌کنم از این پس هم مهره مفیدی برای تیمم باشم.

 

 دیروز برخی رسانه‌ها تو را با وحید امیری مقایسه کردند که با ٢۶ سال سن وارد لیگ برتر شد و آن قدر درخشید که به جام جهانی رسید و لژیونر هم شد.

 

وحید امیری بازیکن بزرگی است. هر بازیکنی دوست دارد پیشرفت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تلاش می‌کنم در آینده پیشرفت کنم و دیگر بقیه‌اش دست خدا است.

 

 امسال خیلی‌ها استقلال خوزستان را کاندیدای سقوط می‌دانند؛ به نظرت می‌توانید در لیگ بمانید؟

ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم. روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و مطمئن باشید در لیگ برتر باقی می‌مانیم. کادرفنی استقلال خوزستان زحمات زیادی می‌کشد و شک نکنید در آینده نتایجی می‌گیریم که دیگر کسی نتواند تیممان را زیر سوال ببرد.

 

روزنامه شهروند

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.