واکنش کاپیتان پرسپولیس به استعفای طاهری


واکنش کاپیتان پرسپولیس به استعفای طاهری

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,کاپیتان پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کی‌روش را جلب کنم و حتماً باید بهتر این باشم تا مسافر جام جهانی شوم.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین ماهینی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت خود گفت: متأسفانه مدتی است که از ناحیه عضله دوقلوی پا مصدوم شده‌ام و تلاش می‌کنم هر چه زودتر به تمرینات برگشته و بتوانم در بازی‌های آینده تیمم به میدان بروم.

 

وی با اشاره به زلزله‌ای که در کرمانشاه اتفاق افتاده است، یادآور شد: لازم می‌دانم در اینجا با همه خانواده‌هایی که عزیزان خود را در زلزله کرمانشاه و شهرهای اطراف آن از دست دادند، ابراز همدردی کنم. آنها بدانند که ما هم در این غم بزرگ شریک‌شان هستیم و با اشک‌شان، اشک می‌ریزیم. برای اینکه فقط تسلیت نگفته باشیم با همکاری بازیکنان مبالغی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به زلزله‌زدگان کمک کوچکی کرده باشیم.

 

کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد حضور ورزشکاران در کنار زلزله‌زدگان تصریح کرد: مردم کرمانشاه متعلق به این مملکت هستند و خانواده‌های آنها با خانواده خود ما فرقی ندارند. به‌هرحال همه آدم‌های معروف چه ورزشکار و چه هنرمند و بازیگر به نوعی رفتار‌های‌شان زیر ذره‌بین است و باید الگوی هواداران خود باشند.

 

وی افزود: خوب است که همه ما در این شرایط به کمک هموطنان خود آمده و هر کس به هر شکلی که می‌تواند به عزیزان زلزله‌زده کمک کند. البته باید این کار هر چه سریع‌تر انجام شود، چرا که هوا در کرمانشاه سرد شده است و مردم نیاز به کمک دارند. فقط امیدوارم از این پس خانه‌هایی که برای مردم ساخته می‌شود آن‌قدر محکم باشد که با یک زلزله ویران نشود و مرد جان خود را از دست ندهند.

 

ماهینی درباره عدم دعوتش به اردوی اخیر تیم ملی نیز خاطر نشان کرد: من در اردوهای تیم ملی حداقل یکی در میان حضور داشته‌ام و در این اردوی آخرم هم که دعوت نشدم تصمیم کی‌روش بوده که برای من بسیار قابل احترام است. همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کی‌روش را جلب کنم و حتماً باید بهتر از این باشم تا مسافر جام جهانی شوم.

 

وی در ادامه با اشاره با بازی آینده تیمش با پدیده خراسان تصریح کرد: ما فصل را خوب شروع کردیم و حتی توانستیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسیم، اگرچه هدف‌مان در این رقابت‌ها قهرمانی بود که متأسفانه بدشانسی آوردیم. برای ادامه بازی‌های لیگ هم هدف‌مان این است که روند خوب سال گذشته‌مان را همچنان ادامه داده و به هدفی که می‌خواهیم، برسیم.

 

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به وضعیت مدیریت این باشگاه اظهار داشت: در این مورد مسئولان بالا رتبه تصمیم‌گیرنده هستند. فقط امیدوارم چه طاهری و چه هر فرد دیگری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود، به سود این باشگاه باشد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.