واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به شایعات جدایی اش

واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به شایعات جدایی اش

واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به شایعات جدایی اش

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از قهرمانی در لیگ کاپ فرانسه شایعات درباره آینده خود در این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، دو تیم موناکو و پاری سن ژرمن در فینال لیگ کاپ فرانسه به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر صفر پاری سن ژرمن به پایان رسید تا تیم پاریسی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

زمزمه‌های زیادی درباره آینده اونای امری مطرح است و خیلی‌ها از حضور آنتونیو کونته و یا توماس توخل در این تیم سخن به میان آوردند. این مربی اسپانیایی که تیمش با شکست برابر رئال مادرید از لیگ قهرمانان کنار رفت گفت: باید تمام تمرکز خودمان را معطوف به شرایط فعلی کنیم و بتوانیم از نظر فردی و تیمی، در سطح بالایی قرار بگیریم. نمی‌دانم برای آینده خودم چه شرایطی خوب و مهم است. من در حال حاضر فقط به شرایط فعلی فکر می‌کنم و اینکه باید از شرایط الان تیم لذت ببرم. نمی‌دانم رسانه‌ها چه در سر دارند ولی شرایط آنطور که رسانه‌ها می‌گویند نیست و در تیم ما آرامش حکم فرما است و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. 

 

سرمربی تیم پاریسی در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ من قبول دارم شکست برابر رئال مادرید شکست بزرگی بود که تاثیر خیلی زیادی هم در تیم ما داشت ولی اگر آن دیدار را کنار بگذاریم در ادامه فصل ما تیمی بزرگ و خوب بودیم. علاوه بر آن در همان دیدار برابر رئال مادرید هم بازی خیلی خوبی به نملایش گذاشتیم و چیزی از تیم حریف کم نداشتیم و این را همه کسانی که آن دیدار را دیدند می توانند اعتراف کنند. در هر صورت من از شرایطی که در پاری سن ژرمن دارم راضی هستم و تمام تلاش خودم را برای ادامه موفقیت‌های این تیم و ادامه قهرمانی در فوتبال فرانسه به کار می‌گیرم.

 

پاری سن ژرمن توانسته اختلاف فاحشی در صدر جدول لیگ فرانسه با تیم دوم جدول ایجاد کند و باید قهرمانی این تیم را در لیگ فرانسه قطعی دانست. این تیم فرصت قهرمانی در جام حذفی و کسب ۳ گانه داخلی را نیز دارد هر چند برای مالکان عرب این باشگاه شاید هیچ چیز نتواند جای موفقیت در لیگ قهرمانان را بگیرد و به همین خاطر ممکن است در تابستان شاهد تغیییر مربی در این تیم باشیم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.