واکنش امری به اظهار نظر رونالدو


واکنش امری به اظهار نظر رونالدو

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر نانت دانست. او به اظهار نظر رونالدو هم پاسخ داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته سیزدهم رقابت های لیگ فرانسه از نانت پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد تا به یکه تازی خود در صدر جدول رده بندی ادامه دهد.

 

اونای امری طبیعی است که از این پیروزی که تیمش به دست آورده خوشحال و راضی باشد.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید به این پیروزیهای خود ادامه داد تا بتوانیم جام قهرمانی را به دست آوریم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

 

امری به ستایش از کاوانی پرداخت که توانست دو گل در این دیدار به ثمر رساند. او گفت: من بارها گفته ام که کاوانی بازیکنی بسیار تاثیر گذار برای ما است. او سخت تلاش می کند و نتیجه آن را در میدان می بیند. در پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگی زیادی بازی می کنند. من می خواهم از همه بازیکنانی که در اختیار دارم بهره گیرم و به این خاطر است که از آنها به صورت چرخشی استفاده خواهم کرد.

 

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان سخنان خود درباره اظهار نظر رونالدو که تاکید کرد که بود ترسی از رویارویی با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان ندارد؛ اینگونه پاسخ داد: ما تنها به تیم خود فکر می کنیم و دلیلی ندارد تا به اظهار نظر یک بازیکنی خاص پاسخ دهیم.می خواهیم به روند خوب خود هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.