واژگونی اتوبوس در محور "یاسوج-اصفهان" 3 کشته و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت


واژگونی اتوبوس در محور "یاسوج-اصفهان" 3 کشته و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی اتوبوس در محور” یاسوج-اصفهان” در نزدیکی روستای “باگ” با ۱۵سرنشین خبر داد . 

جلال پوران فرد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این واژگونی امروز چهارشنبه، ۲۵بهمن ماه ۹۶ ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه به وقوع پیوست، گفت: با توجه به گزارشات اولیه این اتوبوس ۱۵نفر سرنشین دارد .

 

وی با اعلام این خبر به مرکز پیام بلافاصله ۹ آمبولانس به منطقه اعزام شد، اظهارکرد: این اتوبوس با ۱۵ شرنشین از مبداء کیش به مقصد اصفهان در حال حرکت بود که سه کشته و ۱۲ مصدم برجای گذاشت.

 

پوران فرد با اشاره به اینکه اتوبوس به ته دره در محور یاسوج- اصفهان به دره سقوط کرده است، اضافه کرد: مصدومان حادثه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

 

سرهنگ بهنام ویسی، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به خبرنگار ایسنا گفت: یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۵۵ محور یاسوج- اصفهان از مبداء کیش – اصفهان با ۱۵ شرنشین در حرکت بود که ۳ نفر در صحنه حادثه فوت کردند و ۱۲ مصدوم در پی داشت که به مراکز درمانی یاسوج انتقال داده شدند.

 

وی در خصوص علت واژگونی این اتوبوس افزود: علت حادثه در دست بررسی است اما با توجه به بارندگی شدیدی و لغزنده بودن جاده و حادث شدن حادثه در پیچ بود که احتمالا بالا بودن سرعت زیاد علت حادثه باشد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.