هکرها صفحه گوشی را هک می کنند

هکرها صفحه گوشی را هک می کنند

هکرها صفحه گوشی را هک می کنند

   اخبارتکنولوژی ,خبرهای  تکنولوژی,هک گوشی با نمایشگر

نتایج یک بررسی نشان می دهد تراشه های مخفی شده در برخی گوشی ها سرقت اطلاعات از طریق نمایشگرها را ممکن می کند.

به گزارش  مهر به نقل از انگجت، تعویض نمایشگر گوشی های هوشمند به علت شکستگی یا آسیب دیدن یکی از رخدادهای متداول در میان مالکان تلفن های همراه است. اما تعویض نمایشگر گوشی می تواند به ابزاری در دست هکرها برای سرقت اطلاعات منجر شود.

 

هکرها می توانند با افزودن تراشه های معیوب و دستکاری شده غیرقابل شناسایی به بخش لمسی نمایشگرهای تلفن های همراه داده های ذخیره شده در حافظه های گوشی ها را سرقت کنند. این کار با دستکاری دو سیستم میکروکنترلر به نام های ATmega۳۲۸ و STM۳۲L۴۳۲ صورت می گیرد.

 

گروه تحقیقاتی با استفاده از همین شیوه توانسته اند اطلاعات موجود در گوشی هایی همچون Huawei Nexus ۶P  و  LG G Pad ۷.۰ را به سرقت ببرند. از جمله اطلاعات سرقت شده به این شیوه می توان به داده های ورودی از طریق صفحه کلید، تصاویر گرفته شده، مطالب ارسالی با استفاده از ایمیل، داده های موجود در برنامه های همراه و … اشاره کرد.

 

هکرها به همین شیوه توانسته اند به درون هسته اصلی یا کرنل سیستم عامل گوشی های مذکور هم نفوذ کرده و آنها را دستکاری کنند. نکته نگران کننده این است که نرم افزارهای امنیتی و ضدویروس قادر به شناسایی این شیوه نفوذ و سدکردن آن نیستند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.