هرگز سوغاتی نخرید!!!


هرگز سوغاتی نخرید!!!

خرید سوغاتی یکی از لذت بخش‌ترین کارها در سفر است. بدون داشتن اطلاعات کافی هرگز سوغاتی نخرید.

به تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم و بسیاری از ما در جستجوی انتخاب مقصد و خرید تور خارجی نوروزی هستیم. پس شاید فرصت خوبی باشد که قبل از سفر با ۱۰ سوغات معروف از نظر گردشگران آشنا شویم تا پس از بازگشت از سفر یک یادگاری عالی برای خود و یا عزیزانتان به همراه داشته باشید. برای آشنایی با سوغاتی های مشهور جهان با فاینداتور همراه شوید.

 

خرید سوغاتی,تور مسافرتی,رزرو تور مسافرتی

بهترین سوغاتی‌ها در سفر به ایتالیا، محصولات چرمی است

 
10- چرم ایتالیا | Leather
از معروفترین و بهترین سوغاتی‌هایی که در سفر به ایتالیا و پس از خرید تور اروپا نوروز ۹۸ می توانید تهیه کنید انواع محصولات چرمی و دست ساز ایتالیایی است. قیمت چرم ها متناسب با کیفیت چرم، میزان کار برروی آن، دوخت ماشینی و یا دستی متفاوت است.

۹- کیک های قبلی کرواسی | Licitar heart
یکی از خوشمزه‌ترین و معروفترین سوغاتی های تور اروپا و کشور کرواسی قلب های قرمز رنگ و تزئین شده هستند. اگر نام سوغاتی کرواسی را در موتورهای جستجو سرچ کنید حتما عکس های بسیاری از این شیرینی خوشمزه و محلی  خواهید یافت.

 

خرید سوغاتی,تور مسافرتی,رزرو تور مسافرتی

شکلات موتسارت یکی از معروف ترین سوغاتی های اتریش است

 
8- شکلات موتسارت اتریش | Mozartkugeln
بله تعجب نکنید با توجه به شهرت موسیقی دان و آهنگ ساز معروف اتریشی در سال ۱۸۹۰ یک تولید کننده اتریشی تصمیم به تولید شکلات های با عکس موتسارت کرد و کم کم این شکلات به یکی از معروف ترین سوغاتی های اتریش تبدیل شد.

۷- بادبزن اسپانیایی | Handheld fan
شاید وقتی فکر چترهای سایبان و یا بادبزن به ذهنتان خطور می‌کند، اول تصور کنید که این سوغاتی ها فقط در چین و کشورهای آسیایی یافت می شوند اما جالب است بدانید چترهای رنگی یکی از زیباترین و ارزان ترین سوغاتی ها و صنایع دستی اسپانیا هستند.

۶- قهوه ترک | Turkish coffee
کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام قهوه ترک را نشنیده و یا طمع آن را امتحان نکرده باشد. جالب است بدانید بعد از فروش انواع پوشاک برندهای معروف ترک، این کشور از محل فروش باقلوا و قهوه به گردشگران در تور ترکیه درآمد هنگفتی بدست می آورد!!

۵- اسب های رنگی سوئد | Dala horse
مجسمه های چوبی و سفالی کوچک رنگارنگ با طرح اسب یکی از معروف ترین سوغاتی های اروپا و کشور سوئد محسوب می‌شود. نام این سوغاتی از شهر تولیدکننده آن به نام دالارنا سوئد گرفته شده است. این سوغاتی پیشنهاد ارزان و جالب برای کودکان درسفر به اروپا است.

۴- رومیزی های مجارستان |  Embroidered tablecloths
یکی دیگر از معروف ترین سوغاتی های جهان به کشور مجارستان اختصاص دارد. انواع رومیزی های رنگی و گلدوزی شده این کشور در قاره اروپا مشهور هستند. تمامی فرآیند تولید رومیزی ها دستی است و قیمت بسیار مناسبی هم دارند. پیشنهاد می‌کنیم این رومیزی ها را به عنوان یک یادگاری خوب و هنری در تور مجارستان خریداری کنید.

۳- ساری هندی | Sarees Of India
خرید لباس های سنتی و یا گرفتن عکس یادگاری همیشه جزو بهترین تفریحات در سفر به کشورهای دارای تمدن اصیل است. کشور هند نیز یکی از معروف ترین لباس های دنیا را دارد. ساری هندی در رنگ ها و طرح های مختلف از گذشته تا به امروز جزو جدایی ناپذیر از لباس مردم هند است. اگر تور نوروز هند ۹۸ را خریداری کردید حتما به بازارهای هند سر بزنید و یک ساری هندی بخرید.

 

خرید سوغاتی,تور مسافرتی,رزرو تور مسافرتی

ساری هندی یکی از معروف ترین سوغاتی های هند می باشد

 
2- محصولات ماساژ تایلندی | Thai massage oil
یکی از جالب ترین سوغاتی ها در تور نوروزی تایلند ۹۸ محصولات و روغن های مخصوص ماساژ تایلندی است که در سال‌های اخیر طرفداران فراوانی پیدا کرده‌اند. نوع بسته بندی این محصولات و تنوع آنها بی نظیر است اما اگر تصمیم دارید محصولات آرایشی و بهداشتی بخرید حتما از برندهای معروف و مراکز معتبر استفاده کنید.

۱- پارچه های ابریشمی و سارونگ بالی اندونزی | Batik Textiles
بی‌شک برای خانم ها یکی از جالب ترین سوغاتی ها لباس و انواع روسری است که اغلب در بازارها و مراکز خرید بالی به راحتی قابل خرید هستند. سارونگ ها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی برای خانم ها و آقایان هستند؛ اما انواع شالهای ابریشمی با طرح های متنوع را از دست ندهید که یک سوغاتی خوب و با قیمت مناسب برای خانم ها هستند. از گران قیمت‌ترین پارچه های تولید بالی پارچه‌های طراحی و نقاشی شده به نام BALI BATIK هستند که جز پارچه های رسمی و مجلسی به شمار می روند.

 

خرید سوغاتی,تور مسافرتی,رزرو تور مسافرتی

از جالب ترین سوغاتی ها در تور نوروزی تایلند، روغن های مخصوص ماساژ تایلندی است

 
در این مطلب به معرفی ۱۰ سوغاتی محبوب گردشگران در تور اروپا پرداختیم؛ اما تنوع سوغاتی های دنیا بیشتر از  این موارد است. در پایان فاینداتور برای شما خرید خوبی در سفرهای نوروزی و پس از خرید تورهای خارجی را آرزو می‌کند.

“سفر کنید و از خرید کردن لذت ببرید”

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *