خرید انواع زیور آلات با تخفیف ویژه، نکته هایی برای استفاده از زیورآلات

نکته هایی برای استفاده از زیورآلات

 

انگشتر طرح عشق

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها (طراحی اسپرت)

فری سایز (قابل استفاده برای تمامی سایز ها)

حکاکی بسیار با کیفیت و شیک


قیمت : ۱۹۰۰۰ تومان

امروزه جوانان به دنبال طرح ها و استایل متفاوت و بدیع هستند. انگشتر عشق یکی از انواع زیورآلاتی است که با طراحی فوق العاده جدید با مضمون عشق ارائه گردیده و نمایی فوق العاده منحصر به فرد دارد. این محصول به صورت فری سایز بوده (قابلیت اندازه کردن برای انواع سایز انگشت ها) و قابل استفاده برای آقایان و خانم ها می باشد.


قیمت : ۱۹۰۰۰ تومان

ویژگی های انگشتر عشق :
– 
قابل استفاده آقایان و خانم ها
– 
طراحی شیک و بی نظیر
– فری سایز
– دارای رنگ ثابت
– 
قابل اندازه شدن برای انواع سایزهای انگشت 


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : ۱۹۰۰۰ تومان

گردنبند لاکچری طرح توپ فوتبال

طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک

هماهنگی با انواع لباس اسپرت

عرضه شده در رنگهای طلایی و نقره ای

هدیه ای بی نظیر به طرفداران فوتبال


قیمت : ۲۹۰۰۰ تومان

این گردنبند در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه شده است.

در قسمت پیغام سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید.

فوتبال پر طرفدارترین ورزش در میان مردم است و همواره دوستاران فوتبال می خواهند عشق و علاقه خود به این ورزش را بروز دهند. گردنبند لاکچری طرح توپ فوتبال با نمایی شیک و لاکچری نه تنها نمایان کننده علاقه شما به ورزش فوتبال است بلکه با طرح مدرن و خاصی که دارد استایل خاصی به لباس شما بخشیده و متمایز کننده شما خواهد بود.

قیمت : ۲۹۰۰۰ تومان

ویژگی های گردنبند لاکچری طرح توپ فوتبال :
– جنس : استیل
– رنگ ثابت و با دوام
– فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس اسپرت
– مورد توجه جوانان و دوستداران فوتبال
– استفاده شده توسط فوتبالیست ها
– ارائه در ۲ رنگ طلایی و نقره ای
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : ۲۹۰۰۰ تومان

 

برای تکمیل شدن تیپ معمولا در کنار لباس هایی که با دقت انتخاب می کنیم، از لوازم جانبی و زیورآلات مختلفی استفاده می کنیم. اما آیا قانونی برای استفاده از این لوازم وجود دارد ؟ آیا گردنبندی که میندازیم مناسب لباسی هست که پوشیدیم ؟ یا کیفی که در دست گرفته ایم همخوانی با سایر لباس هایمان دارد؟ شاید نتوانیم بگوییم قانون خاصی برای اینکه چه بپوشیم وجود دارد چون بسیاری مواقع این یک مساله سلیقه ایست اما طراحان لباس و متخصصین دنیای مد راه و روش و بهترین نکات استفاده از زیورآلات را برای شیک تر شدن ارائه کرده اند که با هم مرور می کنیم.

زیورآلات را به صورت ترکیبی استفاده کنید

همیشه سعی نکنید همه چیز با هم همسان و به اصطلاح “مچ” باشد. اگر زیورالات فلزی استفاده می کنید سعی کنید طرح ها و جنس های مختلف را با هم ترکیب کنید. مثلا اگر می خواهید ساعت طلایی رنگتان جلوه بیشتری داشته باشد می توانید در کنار آن از زیورآلات نقره ای استفاده کنید. با این کار توجه را روی ساعت و رنگ طلایی آن جلب می کنید. چیزی که می خواهید توجه ها را جلب کند انتخاب کنید و با توجه به جنس آن در کنارش زیورآلاتی از یک جنس دیگر استفاده کنید.

نکته هایی برای استفاده از زیورآلات,راهنمای استفاده از زیورآلات

همیشه سعی نکنید همه چیز با هم همسان و به اصطلاح “مچ” باشد

ناخن هایتان را مرتب کنید

اگر می خواهید انگشتر در دستانتان بیندازید باید به ناخن ها نیز توجه بیشتری داشته باشید. داشتن ناخنی مرتب و طراحی شده می تواند باعث شود انگشترهایی که در دست دارید جلوه بیشتری داشته باشند. حتی اگر فرصت طراحی کردن ناخنتان را ندارید حتما تا جایی که می توانید آنها را مرتب کنید تا در یک اندازه و یک شکل باشند. لاک تک رنگ بزنید تا زیبایی دستان کامل شود.

استفاده از زیورآلات,نحوه استفاده از زیورآلات

اگر می خواهید انگشتر در دستانتان بیندازید باید به ناخن ها نیز توجه بیشتری داشته باشید

نیازی نیست همه چیز را یک رنگ بپوشید

اینکه رنگ برخی از زیورآلات را با هم همسان کنید نیز خود یک روش برای شیک و کلاسیک بودن است اما اگر می خواهید کمی به روزتر رفتار کنید این ایده را کنار بگذارید. طراحان مد پیشنهاد می کنند کیف و کفشتان یکرنگ نباشد بلکه این دو را از دو رنگ متفاوت انتخاب کنید اما رنگهایی که همخوانی با یکدیگر داشته باشند. مثلا یک کیف سرخابی می تواند در کنار یک کفش با رنگ خنثی یا روشن، جذاب دیده شود.

نکاتی برای استفاده از زیورآلات, تکنیک های استفاده از زیورآلات

پیشنهاد طراحان مد، کیف و کفشتان یکرنگ نباشد بلکه این دو را از دو رنگ متفاوت انتخاب کنید

از گردنبندهای بلند استفاده کنید

گردنبندهای بلند فرصت بیشتری برای جلب توجه دارند و حتی در فرم اندام نیز نقش خواهند داشت. با توجه به اینکه چه نوع لباسی  تن کرده اید، گردنبندی را انتخاب کنید که به خوبی خودش را نشان دهد و به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

راهنمای انداختن زیورآلات,انتخاب بهترین مدل گردنبند

گردنبندهای بلند فرصت بیشتری برای جلب توجه دارند و حتی در فرم اندام نیز نقش خواهند داشت

مچ دست را خالی نگذارید

حتما یک یا چند دستبند متنوع در دست بیندازید یا النگوهایی بخرید که به صورت دسته ای به فروش می رسند و تعداد زیادی دارند. این کار باعث می شود دستانتان زیبایی بیشتری با این زیورآلات داشته باشند.

راهنمای استفاده از زیورآلات, اصول استفاده از زیورآلات

حتما یک یا چند دستبند متنوع در دست بیندازید

منبع : banooyeshahr.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.