نکاتی برای پوشیدن لباس های گلدار زنانه

نکاتی برای پوشیدن لباس های گلدار زنانه

نکاتی برای پوشیدن لباس های گلدار زنانه

لباس های طرح دار چند سالی ست که جزو مدهای محبوب سال به شمار می روند و خانم های خوش لباس آنها را به کمد لباس شان اضافه کرده اند. لباس های گلدار، برخلاف طرح های دیگر، تنوع زیادی دارند اما به همان نسبت هم باید در انتخاب شان دقت کرد.

 

اگر شما هم از طرح های ساده پارچه خسته شده اید و می خواهید به ظاهرتان تنوع دهید و در عین حال روی مد باشید، لباس های گلدار انتخاب خوبی برایتان خواهد بود؛ اما قبل از پوشیدن، نکاتی ست که باید رعایت کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

سایز گل های لباس

تضاد رنگی در لباس هایی که طرح های گلدار کوچکی دارند، کمتر از لباس هایی با گل های درشت به چشم می آید، حتی اگر تضاد رنگی هر دو لباس یکسان باشد. بنابراین اگر دوست دارید که طرح گل های لباس تان واضح باشد و شما بیش از همیشه توی چشم باشید، لباسی با طرح های بزرگ را انتخاب کنید.

 

اگر دوست دارید که طرح گل های لباس تان واضح باشد، لباسی با طرح های بزرگ را انتخاب کنید

 

تضاد رنگی لباس

در تصویر زیر، دو لباس با طرح های گلدار هم اندازه وجود دارد اما طرح گل آن لباسی که تضاد رنگی بالاتری دارد، واضح تر از دیگری است. تاثیری که این دو طرح لباس روی ظاهر شما می گذارند نیز متفاوت است به طوری که لباسی که تضاد رنگی کمتری دارد، شما را لاغرتر و دیگری شما را درشت تر نشان می دهد. بنابراین اگر دوست دارید که باریک از اندام واقعی تان به چشم آیید، لباسی را انتخاب کنید که تضاد رنگی کمتری دارد.

 

لباسی که تضاد رنگی کمتری دارد، شما را لاغرتر و دیگری شما را درشت تر نشان می دهد

 

تراکم طرح های لباس

حتی تراکم طرح های لباس نیز تاثیرات متفاوتی را روی ظاهر شما ایجاد می کنند. به عنوان مثال گل های پراکنده، چشم ها را آرام می کند و تمرکز را به سمت چیزهای دیگری مانند سایز لباس یا همان اندام شما، می برد. در واقع هر چه تراکم گل های لباس بیشتر باشد، به این دلیل که چشم ها وقت استراحت ندارند و مدام از روی طرحی به روی طرح دیگر می چرخند، شما لاغرتر به نظر می آیید.

 

هر چه تراکم گل های لباس بیشتر باشد، شما لاغرتر به نظر می آیید

 

در واقع، از آنجا که مغز روی یک مورد تمرکز می کند، می توانید با درگیر کردن آن روی طرح لباس تان، تمرکز را از روی سایز بدن تان منحرف کنید.

 

تراکم و اندازه گل ها

اگر تراکم گل های لباس زیاد اما در عین حال فضای منفی میان آنها وجود داشته باشد، چشم فرصت تمرکز روی طرح های لباس را پیدا می کند، در نتیجه سایز واقعی تان یا حتی بیشتر از آنچه هستید، به چشم می آید.

 

اما اگر فضای منفی میان طرح های گل لباس کم باشد، چشم فرصتی برای استراحت و تمرکز ندارد، در نتیجه اندام شما به چشم نمی آید و لاغرتر به نظر می رسید.

 

پیراهن سمت چپی، به دلیل رنگ ملایم و طرح آن، برای خانم های مسن مناسب تر است

 

چه طرحی برای چه سنی؟

همانطور که می دانید طرح های متنوعی از لباس های گلدار وجود دارد، لباس های رنگی، تک رنگ، طرح های ریز یا درشت… اما کدامیک را باید انتخاب کنید؟

 

معمولا خانم های بالای ۴۰ سال در انتخاب رنگ و طرح لباسی که به تن می کنند، وسواس خاصی به خرج می دهند. آنها دوست ندارند که مانند نوجوانان به چشم آیند.

 

از ۴ طرحی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، پیراهن سمت چپی، به دلیل رنگ ملایم و طرحی که دارد، برای خانم های مسن مناسب تر است.

 

پیراهن دومی از چپ، به دلیل داشتن گل های درشت و تضاد رنگی بالا، برای جوان تر پیشنهاد می شود.

 

با پوشیدن پیراهن با طرح گل های درشت و رنگ های متضاد بیشتر در چشم هستید

 

در مورد ۲ پیراهن سمت راست، اگر دوست دارید که توی چشم باشید، دومین پیراهن را که طرح گل های درشت با رنگ های متضاد دارد را انتخاب کنید. اگر هم پیراهنی طرحدار و رنگی اما سنگین و رسمی تر می خواهید، اولین پیراهن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

منبع : bartarinha.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.