نشریه داعش: قدرتمندتر از هر زمانی هستیم

نشریه داعش: قدرتمندتر از هر زمانی هستیم

 

  اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل, داعش

گروه تروریستی داعش در نشریه تبلیغاتی مدعی شد که قدرتمندتر از هر زمانی شده چون اکنون یک نسل از پسران جوان آمادگی جنگیدن برای این گروه را پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، گروه تروریستی داعش که زمانی اراضی تحت اشغالش به مساحت کشوری هم اندازه انگلیس می‌رسید حالا تنها ۱۰ درصد به اصطلاح خلافت قبلی خود را در اختیار دارد.

با این حال کارشناسان عقیده دارند که داعش می‌تواند مجددا به عنوان یک گروه شبه‌نظامی زیرزمینی خود را بازیابی کند و از نواحی آفریقا جذاب نیرو داشته باشد اما هنوز رهبران این گروه تروریستی تا زمان پایین آوردن پرچم سیاه خلافت خود فاصله زیادی دارند.

داعش در جدیدترین شماره نشریه اینترنتی خود به نام النبا که روز پنجشنبه منتشر شد ادعا کرد: شهرهای زیادی در سراسر سوریه و عراق مملو از معتقدان راستین ما هستند.

این نشریه در سرمقاله‌اش نوشت: “خلافت” ما اکنون قدرتمندتر از مرحله اول خود است زیرا چندین نسل آماده جنگ را در اختیار دارد.

گروه تروریستی داعش عمدتا در اقلام تبلیغاتی خود تصاویری از آموزش پسران نوجوان را نشان می‌دهد که از آنها به عنوان “بچه شیر” یاد می‌کند.

در بسیاری از ویدئوهای داعش این شبه‌نظامیان نوجوان در حال تیراندازی و یا سربریدن هستند.

نشریه داعش در سرمقاله جدید خود از “معتقدان واقعی” خواست تا صرف نظر از “هرآنچه که از دست رفته” با کفار در هر جایی که هستند بجنگند.

این نشریه با رد گزارش‌های غربی‌ها درمورد شکست تقریبی داعش نوشت: به سبب بنیان قدرتمندی که این دولت بر آن بنا شده ما می‌گوییم که نتایجی که دشمنانمان در کوتاه مدت مشاهده کردند آن چیزی که ما می‌بینیم نیست.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.