نسخه جدید گوگل کروم سایت ها را سریع تر باز می کند

[ads1]

نسخه جدید گوگل کروم سایت ها را سریع تر باز می کند

مرورگر گوگل کروم با عرضه یک نسخه آزمایشی جدید بروزرسانی شده است. در این بروزرسانی قابلیت های جدیدی به کروم اضافه شده که از جمله آنها می توان به بهبود نمایش نوتیفیکیشن ها و بارگذاری صفحات اشاره کرد. اگرچه این دو بروزرسانی تغییر اساسی در عملکرد کروم ایجاد نمی کنند، ولی اگر مایل هستید از جدیدترین قابلیت های این مرورگر بهره مند شوید، امکان نصب آن از هم اکنون برای شما فراهم شده است.

نسخه جدید گوگل کروم سایت ها را سریع تر باز می کند

به گزارش سافت گذر به نقل ازتک شات؛ بهبود نوتیفیکیشن ها مهمترین شاخصه این بروزرسانی است. از این پس، اطلاعات مربوط به نوتیفیکیشن در داخل آن جاسازی شده است که در عمل موجب کاهش میزان اطلاعات ارسالی در بازه های زمانی مشخص می شود. همه این اطلاعات رمزنگاری شده اند تا امنیت کاربران حفظ شود.

از این پس، گردانندگان وب سایت ها قادر خواهند بود تا هر زمانی که کاربری نوتیفیکیشنی را می بندد از آن آگاه شوند. این قابلیت به بهبود تجربه کاربر نهایی از کار با اینترنت کمک می کند.

در این نسخه از کروم همچنین گزینه ای برای پشتیبانی از آیکون های شخصی سازی شده برای نوتیفیکیشن ها تعبیه شده و با کمک آن طراحان می توانند هر طرحی که می خواهند را برای نوتیفیکیشن ها انتخاب کنند.

تغییر بزرگ دیگر در این نسخه از کروم، بارگذاری زودهنگام صفحات است. طراحان با استفاده از این قابلیت می توانند منابعی که برای بخش های مختلف طراحی خود نیاز دارند را از پیش بارگذاری کنند. گوگل در وبلاگ خود این مثال را آورده که اگر یک صفحه وب نیازمند بارگذاری یک استایل شیت خاص باشد، ابتدا باید منتظر اجرای جاوا اسکریپت بماند، که این در عمل باعث کند شدن سرعت بارگذاری صفحه می شود.

اما با استفاده از این قابلیت جدید، طراحان وب می توانند پیش از آغاز بارگذاری، منابع موردنیاز خود را فرا بخوانند و این باعث رضایت کاربران از سرعت باز شدن صفحات خواهد شد.

این بروزرسانی در حال حاضر برای پلتفرم های اندروید، ویندوز، کروم OS، لینوکس و مک عرضه شده است.

[ads2]

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.