نخستین مجموعه پوستر از فیلم موتورهای کشنده منتشر شد


نخستین مجموعه پوستر از فیلم موتورهای کشنده منتشر شد

مجموعه پوسترهای فیلم سینمایی “موتورهای کشنده” به کارگردانی خالق مجموعه ارباب حلقه ها امروز منتشر شد.

 به گزارشمیزان، مجموعه پوسترهای فیلم سینمایی “موتورهای کشنده” به کارگردانی خالق مجموعه ارباب حلقه ها امروز منتشر شد.

 

فیلم سینمایی “موتورهای کشنده” به کارگردانی مشترک “پیتر جکسون” و “کریستین ریورز” اکران بین المللی خود را از ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم موتورهای کشنده

این فیلم در حالی راهی سینماهای هالیوود می شود که پیتر جکسون علاوه بر آن اکران هیجان انگیزترین فیلم سال یعنی “آواتار ۲” را نیز در برنامه دارد. نسخه اول فیلم آواتار جزو چهار فیلم بالای دو میلیارد دلار فروش در جهان محسوب می شود.

 

این فیلم براساس رمانی به همین نام از نویسنده بریتانیایی یعنی “فلیپ ریو” ساخته شده است و ندا از ماجرا و جهانی آخرالزمانی می دهد که موتور و چرخ ها در آن حکمرانی می کنند.

 

جکسون کارگردان مطرح فیلم هایی همچون “ارباب حلقه ها”، “تن تن” و “هابیت” این بار در اقتباسی تازه از رمان مشهور “ماشین های کشنده” نوشته “فیلیپ ریوو” پروژه ای تازه را آغاز کرده است.

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم موتورهای کشنده

 

در این پروژه عظیم جکسون علاوه بر تهیه کنندگی اثر، نویسندگی آن را نیز بر عهده داشته و کارگردانی آن را به “کریستین ریورز” سپرده است.

 

ریورس پیش از این در فیلم هایی همچون “استخوان های دوست داشتنی”، “ارباب حلقه ها” و “کینگ کونگ” در مقام طراح جلوه های ویژه با جکسون همکاری داشته و برای فیلم کینگ کونگ اسکار جلوه های ویژه را دریافت نموده است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.