نتانیاهو به وزرای خارجه آلمان و فرانسه: ترامپ از برجام خارج می‌شود


نتانیاهو به وزرای خارجه آلمان و فرانسه: ترامپ از برجام خارج می‌شود

  اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل,نتانیاهو
نتانیاهو گفت در صورت عدم اقدام کشورهای اروپایی برای انجام «سه اصلاح» مد نظر ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران خارج خواهد شد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای خارجه آلمان و فرانسه که به فلسطین اشغالی سفر کرده‌اند گفته پیش‌بینی می‌کند رئیس‌جمهور آمریکا کشورش را از برجام خارج خواهد کرد.

 

به گزارش تسنیم، مقام‌های صهیونیستی حاضر در دیدار «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وزرای خارجه کشورهای اروپایی می‌گویند او در این دیدار گفته پیش‌بینی می‌کند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در ضرب‌الاجل ۱۲ می، کشورش را از برجام خارج کند.

 

طبق گزارش کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نتانیاهو به وزرای خارجه آلمان و فرانسه که به فلسطین اشغالی سفر کرده‌اند گفت در صورت عدم اقدام کشورهای اروپایی برای انجام «سه اصلاح» مد نظر ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران خارج خواهد شد.

 

سه اصلاحی که نتانیاهو به آنها اشاره کرده گنجاندن محدودیت‌های موشکی علیه ایران در برجام، تشدید بازرسی از «اماکن مشکوک» در ایران و بندهای زوال‌پذیر توافق هسته‌ای هستند.

 

نتانیاهو به وزرای خارجه کشورهای اروپایی گفت: «درباره اینکه آیا خروج آمریکا از توافق مسئله خوب یا بدی است می‌توانیم بحث کنیم، اما این یک واقعیت است. در آن صورت اروپایی‌ها مجبور خواهند بود بین اقتصاد کوچک ایران و اقتصاد بزرگ آمریکا یکی را انتخاب کنند.»

 

وزیر خارجه فرانسه به نتانیاهو گفته مواضعی که ایرانی‌ها در خصوص مطالبات اروپایی‌ها در خصوص برنامه موشکی و فعالیت‌هایش در منطقه اتخاذ کردند باعث شد او از سفرش به تهران ناامید و ناکام برگردد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.