نتانیاهو: با عربستان، امارات و مصر در مورد ایران نگاه مشترکی داریم


نتانیاهو: با عربستان، امارات و مصر در مورد ایران نگاه مشترکی داریم

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود گفت که بسیاری از همسایگان عرب فلسطین اشغالی همانند این رژیم، به ایران به عنوان یک تهدید نگاه می‌کنند.

به گزارش فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود که حکایت از آب شدن یخ‌های بین این رژیم و برخی کشورهای عربی دارد، گفت که اسرائیلی‌ها و برخی از این کشور را در مورد ایران نگاه مشترکی داند.

 

«بنیامین نتانیاهو» در صفحه توییتری خود نوشت: «کشورهای عربی پیشگامی مانند عربستان، امارات و مصر و بسیاری از همسایگان عرب ما همانند ما به ایران به چشم یک تهدید نگاه می‌کنند؛ به نظر من حق با آن‌هاست».

 

وی همچنین با تکرار ادعاهای واهی خود، ایران را به دست داشتن در درگیری‌ها در کل منطقه خاورمیانه، از یمن، عراق گرفته تا سوریه و لبنان متهم کرد و گفت که «تنها ما نیستیم که به حجم تهدیدات ایران در منطقه پی برده‌ایم».

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با پرونده ایران و همچنین از «نیکی هیلی» سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل به دلیل حمایت گسترده وی از اسرائیل در این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

 

وی مدعی شد که ایران به دنبال سیطره بر سوریه است و قصد دارد با ایجاد پایگاه‌های هوایی، دریایی و زمینی دائم در این کشور به این هدف خود برسد.

 

نتانیاهو بدون آنکه به زرادخانه‌های اتمی رژیم اشغالگر قدس اشاره کند، ایران را به تلاش برای دست یابی به سلاح‌های هسته‌ای متهم و تأکید کرد که باید جلوی ایران را گرفت.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.