کلیپ رابطه جنسی در دوران پریودی

رابطه جنسی در دوران پریودی

حیض رابطه جنسی

رابطه جنسی و دخولی در دوره پریودی: پیامدهای احتمالی. کلیپ زیر را ببیند

آیا می توان در دوران حیض و پریود زن رابطه دخولی داشت؟ آیا این کار از نظر پزشکی و اسلام توصیه می شود؟

*

*

چگونه در دوران پریودی آمیزش جنسی داشته باشید؟ آیا این سوالی درست است؟

افرادی هستند که می گویند ما در هنگامی که زن پریود هست، رابطه جنسی و دخولی داریم.اما واقعیت این است که:

می تواند کثیف باشد. هنگامی که در دوره خود رابطه جنسی دارید ، همه چیز دچار مشکل می شود. همیشه احتمال خون وجود دارد که بتواند روی شما ، روی شریک زندگی خود و روی برگه ها برود. اگر خونریزی سنگینی داشته باشید  می تواند نگران کننده باشد. از این گذشته ، ممکن است نگران باشید که آشفتگی در شما ایجاد کند و این آشفتگی شما را از رابطه جنسی خارج کند.

ضررهای آمیزش جنسی در بارداری

خطر طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، داشتن رابطه جنسی در دوره شما خطر ابتلا به یا انتقال یک STI مانند HIV را افزایش می دهد. این ویروس ممکن است در خون پریود شما وجود داشته باشد.

خون دوره ماهیانه اغلب می تواند بوی نامطبوع داشته باشد. اگرچه در گرمای لحظه ای ، ممکن است شما و شریک زندگی تان تمرکز خود را روی بو نکنید ، اما هنوز هم باید آماده باشید.


مواضع شما محدود است. اول از همه ، رابطه جنسی دهانی به طور دوره ای ممکن است برای شما ناراحت کننده باشد. علاوه بر این ، شریک زندگی شما هنگام خونریزی احتمالاً از رابطه جنسی دهانی جلوگیری می کند. ثانیا ، به دلیل گرانش ، بودن در صدر نیز ایده خوبی نیست. بهترین موقعیت تخمگذار است.

بارداری بستگی به تخمک گذاری در چرخه شما دارد. روز تخمک گذاری با زن متفاوت است. فقط در صورت تخمک گذاری زودرس در چرخه خود ، می توانید از رابطه جنسی در دوران بارداری خود باردار شوید ، یا اگر دوره شما بسیار طولانی تر از متوسط ​​۵ روز باشد.

اگر به الگوهای تخمک گذاری خود کنجکاو هستید ، می توانید چرخه خود را با استفاده از یک ردیاب دوره ای و تقویم تخمک گذاری پیگیری کنید. طی چندین ماه ، دقیق ترین پیش بینی های دوره و تخمک گذاری را دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر از ملاحظات مربوط به طول عمر اسپرم است. اسپرم ها می توانند تا ۴-۵ روز در رحم شما زندگی کنند. اگر نزدیک به پایان دوره خود مقاربت داشته باشید ، هنگام تخمک گذاری ، آن اسپرم هنوز وجود خواهد داشت.

چرا نباید در دوران قاعدگی رابطه جنسی دخولی داشت.

میل جنسی در دوره قاعدگی برای اکثر خانم ها بیشتر محسوس میشود و گاها برخی افراد نیز در این دوران اقدام به برقراری رابطه جنسی دخولی میکنند ، سوالی که برای خیلی ها پیش می آید علت آنکه گفته میشود در دوران قاعدگی (پریود) رابطه جنسی دخولی نداشته باشید چیست ، ما در این مقاله سعی داریم تا پاسخ جامعی در این خصوص ارائه دهیم.

حیض رابطه جنسی

در زمان پریود یا عادت ماهانه یا همان قاعدگی دیواره های رحمی که جهت لانه گزینی جنین آماده شده است و بافتی پر از عروق در جداره رحم شکل گرفته است ریزش کرده و از طریق دهانه رحم وارد واژن یا مجرای تناسلی شده و خارج می گردد. که حتما شما آنرا مشاهده کرده اید در اینصورت هم دهانه رحم باز می باشد و هم دیواره های رحم بر اثر ریزش زخمی می باشد در اینصورت برقراری رابطه جنسی باعث خواهد شد تا میکروبها وارد رحم شده و ایجاد عفونت نماید.

حیض رابطه جنسی

معمولا عفونت ایجاد شده شدید بوده و عوارض بسیاری برای فرد به جا می گذارد. مثلا این عفونت می تواند باعث چسبندگی های داخل رحمی شود و مانع از بارداری فرد در اینده گردد. یا ممکن است این عفونت منجر به عفونت داخل حفره لگن شود و مشکلات زیادی را برای زن ایجاد نماید. لذا از نظر پزشکی برقراری رابطه جنسی دخولی در این دوران صحیح نمی باشد.

البته از نظر شرعی نیز رابطه جنسی دخولی در دوران قاعدگی حرام است

✅ اما خانمهایی که نیاز جنسی درد وران قاعدگی برای آنها محسوس تر میباشد ، میتوانند از طریق غیر دخولی جهت تامین این نیاز بهره مند شوند

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.