نبایدهای بزرگ در دکوراسیون اتاق نشیمن


نبایدهای بزرگ در دکوراسیون اتاق نشیمن

 

چیدمان اتاق نشیمن,نکاتی برای چیدمان اتاق نشیمن

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در طراحی نشیمن انتخاب مبلمان نامناسب برای این فضاست

 

ما نکات بسیاری در رابطه با چیدمان و دکوراسیون مناسب و اصولی فضای نشیمن با شما عنوان کرده ایم و ترفندها و رازهای بسیاری را در رابطه با چگونگی یک چیدمان مناسب در فضای نشیمن با شما مطرح کرده ایم، اما امروز می خواهیم از دیدگاه دیگری به بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن بپردازیم و شما را با عادات غلط در طراحی و دکوراسیون فضای نشیمن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

چند اشتباه بزرگ در چیدن دکوراسیون اتاق نشیمن

خرید مبلمان نامناسب

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در طراحی و دکوراسیون نشیمن انتخاب مبلمان نامناسب برای این فضاست. گاهی ظاهر و یا رنگ یک مبل چنان شما را شیفته ی خودش می کند که از بررسی سایر معیارهای انتخاب مبلمان باز می مانید، بهتر است اولویت انتخاب مبلمانتان را راحتی و ابعاد مناسب با فضای نشیمن تان در نظر بگیرید تا دکوراسیون راحت و آرامش بخشی را داشته باشید.

 

عدم ایجاد فاصله بین مبل و دیوار

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در چیدمان و دکوراسیون نشیمن عدم ایجاد فاصله بین مبل و دیوار است، این کار علاوه بر این که بعد از مدتی سبب ایجاد اثر و لک روی دیوار می شود فضای داخلی شما را هم کوچکتر نشان می دهد. پس توجه داشته باشید که حتی اگر فضای نشیمن شما کوچک است فاصله ی کمی بین دیوار و مبلمان خود قرار دهید تا ظاهر دکوراسیونتان بهتر دیده شود.

 

نصب تابلوها در ارتفاع نامناسب

در چیدمان و دکوراسیون نشیمن حتما توجه داشته باشید که تابلوها در ارتفاع معقول و مناسب نصب شوند این ارتفاع نباید خیلی بالا و یا خیلی پایین باشند و باید حدفاصل دیوار درست مقابل چشم قرار گیرد.

 

نور پردازی نامناسب

یکی از مهمترین و بزرگترین اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن نورپردازی نامناسب می باشد. هر چند که دکوراسیون داخلی شما اصولی  و بی نقص باشد عدم استفاده از نور مناسب در فضا می تواند جلوه ظاهر دکوراسیون شما تغییر دهد و زیبایی آن را کاهش دهد، پس در نظر داشته باشید که حتما در فضای نشیمن خود از نورپردازی مناسب استفاده نمایید.

 

استفاده بیش از حد از وسایل دکوری

یکی از اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن استفاده بیش از حد از وسایل دکوری به خصوص دکوری های کوچک است که سبب ایجاد اغتشاش بصری در فضا و کوچکتر دیده شدن فضای دکوراسیون شما می باشد، بنابراین در انتخاب لوازم دکوری فضای نشیمن خود دقت کنید و از انتخاب لوازم دکوری با تم های متفاوت بپرهیزید.

 

نداشتن فضای کافی برای مهمان

یکی از مواردی که در چیدمان دکوراسیون نشیمن خود باید رعایت کنید ایجاد فضای کافی و راحت برای مهمانان است. برای این منظور می توانیددر هنگام خرید مبلمان دقت بیشتری به خرج دهید و با انتخاب مبلمان مناسب راحتی مثل مبل ال شکل که افراد بیشتری را در خود جای می دهد این مشکل را به راحتی حل نمایید.

 

انتخاب مبلمان نامرغوب

موضوع مهمی که امروزه به یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن تبدیل شده است انتخاب مبلمان نامرغوب است. در هنگام خرید هر نوع مبلمانی به این موضوع توجه داشته باشید که دست کم چهار تا پنج سال باید از آن استفاده کنید پس یک خرید با کیفیت می تواند دکوراسیون شما را برای این مدت بیمه کند.

 

نصب پرده در ارتفاع نامناسب

یکی دیگر از اشتباهات رایج در طراحی و دکوراسیون نشیمن نصب پرده در ارتفاع نامناسب می باشد، حتما باید توجه داشته باشید که پرده ها را در ارتفاع مناسب نصب کنید تا فضای شما کوچکتر از آنچه که هست به نظر نرسد و ظاهر خود را از دست ندهد.

 

منبع : chidaneh.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.