نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا: نظام عدالت کیفری "نژادپرست" است

نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا: نظام عدالت کیفری "نژادپرست" است

نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا: نظام عدالت کیفری "نژادپرست" است

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,انتخابات
نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات آینده آمریکا در سخنرانی خود در دانشگاه دیلارد، نژادپرستی را “حقیقت تلخ نظام عدالت کیفری آمریکا” دانست. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، الیزابت وارن، سناتور آمریکایی و نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات آینده آمریکا در سخنرانی خود در دانشگاه دیلارد که به طور تاریخی دانشگاه سیاهپوستان بوده است، به برخی نواقض نظام قضایی آمریکا از جمله دستگیری بی‌مورد شهروندان آفریقایی-آمریکایی به خاطر حمل تنها مقدار اندکی مواد مخدر و جلوگیری از حق رای محکومان حتی پس از پایان دوران محکومیتشان پرداخت.

 

او یکی از چندین رقیب دموکرات کاخ سفید است که در کنفرانس سالانه “نتروتس” سخنرانی کرد.

 

این تازه‌ترین اقدام وارن برای جلب حمایت در ایالت‌های دیگر است تا مانند برنی سندرز، نامزد دموکرات ۲۰۱۶ برای کسب آرای سیاه‌پوستان دچار مشکل نشود.

 

وارن پیش از این در انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان و گردهم‌آیی حقوق مدنی سالانه ال شارپتون نیز سخنرانی کرده و در برنامه‌های حقوق مدنی دیگری نیز شرکت داشته است.

 

وارن اما از برنامه‌هایش برای سال ۲۰۲۰ اطلاعاتی ارائه نکرد.

 

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل تجدید نظرش برای شرکت در انتخابات گفت: دو کلمه، دونالد ترامپ!

 

این سناتور دموکرات طی سخنانش بر رقابت‌های انتخاباتی متمرکز نشد و به بیان عقاید خود درباره تغییر سیاست‌های اجتماعی آمریکا به نفع طبقه کارگر این کشور پرداخت و همچنین خواستار حمایت از اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و افزایش بودجه تحصیلی شد.

 

سدریک ریچموند، رییس فراکسیون سیاه کنگره که میزبانی جلسه پرسش و پاسخ دانشگاه دیلارد را بر عهده داشت، گفت، نامزدهای دموکرات باید عقاید خود را به طور مستقیم به رای‌دهندگان سیاهپوست ابلاغ کنند.

 

ریچموند افزود، بزرگ‌ترین ناامیدی جامعه آفریقایی-آمریکایی این است که گروهی از دموکرات‌ها سفید پوستان را در اولویت قرار می‌دهند و متوجه رنج‌هایی که سیاه‌پوستان متحمل می‌شوند، نیستند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.