میرزایی نیکو: عده‌ای در صدد جریان‌سازی در کشور هستند/ اگر خلافی رخ نداده شهردار محکم در برابر فشارها بایستد


میرزایی نیکو: عده‌ای در صدد جریان‌سازی در کشور هستند/ اگر خلافی رخ نداده شهردار محکم در برابر فشارها بایستد

اخبار,اخبار سیاسی,میرزایی نیکو

میرزایی نیکو گفت: فکر می‌کنم که جریاناتی مانند احضار شهردار و وقایع اخیر هیچ‌یک ناخداگاه نیست و همه به‌صورت یک دومینو حداقل اثرات آن به هم وابسته است. اگر هم زنجیره‌وار این اتفاق براساس وظیفه انجام می‌شود اما اثرات آن دومینووار خود را نشان خواهد داد.

قاسم میرزایی نیکو، عضو مجمع نمایندگان استان تهران در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» باتوجه به احضار شهردار تهران گفت: به نظر می‌رسد که داستان احضار شهردار تهران نه صرفاً به دلیل وجود مشکلی در مراسم برج میلاد که به دلایل دیگری بوده و دوستان به دنبال چیز دیگری می‌گردند.

 

او با تاکید براینکه اولین موضوعی که وجود دارد این است که این‌گونه مسائل باید تعریف شوند، افزود: اگر جایی مسئول صدور مجوز است، چرا جایی دیگر باید آن را لغو کند. زمانی که ارشاد مجوز برنامه‌ای را صادر می‌کند، اجازه همخوانی می‌دهد، پروانه صادر می‌شود و گروهی در جاهای دیگر برنامه اجرا می‌کند؛ موضوع چیست که در موقعیت دیگری ایراد پیدا می‌کند.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد: به نظر من اگر اتفاق خلافی رخ نداده شهردار تهران باید محکم در برابر فشارها بایستد و کوتاه نیاید. اگر هم خلاف است که بگویند این خلاف قانون است و به همه مسئولان این موضوع را بگویند و درباره آن تذکر دهند.

 

او افزود: چرا این موضوعات را رک مطرح و آن‌ها را تعیین تکلیف نمی‌کنند. هر نهادی به خواست خود عمل می‌کند. نمی‌شود درباره یک موضوع متولی‌های مختلفی وجود داشته باشد، عادت به موازی کاری داریم.

 

میرزایی نیکو با تاکید براین موضوع که یک بام دوهوا نمی‌شود، بیان کرد: ازیک‌طرف اجازه داده شود که بروند و مراسم خود را درجایی برگزار کنند و از یک جای دیگر بگویید که هرکسی در این مراسم بوده و این مراسم را دیده خلاف است. دلیل این دوگانگی مدیریتی، تضاد در نظرات، تداخل در کارها مشخص نیست.

 

نماینده دماوند و فیروزکوه در پاسخ به این سؤال که یعنی فکر می‌کنید که مشکلشان با خود شهردار است که چنین برخوردهایی از طرف برخی نهادها اعمال می‌شود و چنین فشارهایی وارد می‌شود، بیان کرد: یک احتمال به این شکل وجود دارد. دوستانی که نقل و قول می‌کنند معتقدند که برخوردهای خاص که من اسم آن را گذشته‌ام جریان‌سازی، در حال وقوع است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: البته نباید این موضوع را هم فراموش کرد که از وقتی سیستم شهرداری تغییر کرده و نجفی شهردار تهران شده، فرصت فساد و تخلف را از بسیاری سلب کرده و اینکه دست بسیاری کوتاه شده می‌تواند موجب دشمنی شود.

 

او در پاسخ به این سؤال که یعنی به نظرتان عده‌ای قصد جریان‌سازی در کشور را دارند، گفت: به نظر من چنین موضوعی است چون زمانی که شروع به بازداشت افراد می‌کنید، یک نفر را در قم،  عده‌ای را جلوی وزارت کار بازداشت می‌کنید و … به جای این کار می‌توان کارهای دیگری را انجام داد، می‌توان تدابیر دیگری را هم اتخاذ کرد.

 

میرزایی نیکو افزود: فکر می‌کنم که این جریانات هیچ‌یک ناخودآگاه نیست و همه به‌صورت یک دومینو حداقل اثرات آن به هم وابسته است. اگر هم زنجیره‌وار این اتفاق براساس وظیفه انجام می‌شود اما اثرات آن دومینووار خود را نشان خواهد داد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.