میرزایی: جریانی تلاش می‌کند تا اصلاح‌طلبان درون مجلس را مقابل هم قرار دهد


میرزایی: جریانی تلاش می‌کند تا اصلاح‌طلبان درون مجلس را مقابل هم قرار دهد

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: به نظر می رسد جریانی درصدد است ما را در مجلس مقابل هم قرار دهد تا با استفاده از خودمان جریان اصلاح طلب مجلس را تضعیف کند و اگر هوشیاری به خرج ندهیم حتما آسیب می بینیم.

جلال میرزایی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص عملکرد فراکسیون امید در جریان رای اعتماد به وزیر علوم، گفت: طبیعی است در رقابت های سیاسی برخی به دنبال این هستند بهانه ای پیدا کرده و انتقاداتی را نسبت به عملکرد فراکسیون و اصلاح طلبان مطرح کنند و در راستای تضعیف آنها گام بردارند.

 

وی تصریح کرد: البته تعدادی از این افراد خودی هستند با اینکه در جریان مسائل هم قرار دارند اما انتقادات را مطرح می کنند و معتقدند که عملکردها در بیرون از مجلس ضعیف بوده است.

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین بیان کرد: جریان اصلاح طلبی هم دانشجویی است، رسانه ای و احزاب است اما در میان این جریانات در ارتباط با غلامی به عنوان وزیر علوم انسجام وجود نداشت به عنوان مثال برخی از تشکل های دانشجویی انتقاداتی را مطرح کرده بودند اما برخی دیگر اعلام حمایت می کردند. به نظر می رسد ما باید تا حد زیادی در این زمینه دقت کرده و هوشیاری بیشتری به خرج می دادیم.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس در ادامه اظهار کرد: نیاز است که تحت تاثیر فضاسازی ها قرار نگیریم البته به نظر می رسد این فضاسازی ها مشکوک است. ما افرادی مانند فرجی دانا و … را داشته ایم که هزینه کرده اند. اینها افرادی هستند که در حوزه وزارت علوم نسبت به ما صاحب نظرتر هستند و حتما باید با اینها مشورت کنیم.

 

میرزایی در پاسخ به اینکه چرا با این شرایط فراکسیون اعلام حمایت نکرد، گفت: این را باید از برخی دوستانی سوال کرد که مخالفت داشتند و یا برخی از دوستان رسانه ای اصلاح طلب ما هم به سمت و سوی دیگری رفتند.

 

وی تصریح کرد: در واقع جریان مخالفت با وزیر علوم یک جریان مشکوکی بود و هوشیارانه عمل نشد و فضایی که خود رسانه های اصلاح طلب ایجاد کردند معلوم نبود که معیار چیست و این مساله باعث شد که عدم انسجام را در مجلس هم شاهد باشیم.

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس درباره اینکه اعضای فراکسیون امید متاثر از فضای رسانه ای عمل کردند، گفت: بله، اگر فضای رسانه ای عاقلانه مدیریت می شد شرایط دیگری را شاهد بودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: فراکسیون امید تابعه ای از جریان دانشجویی، رسانه های اصلاح طلب و جریان اصلاح طلب است، تافته جدا بافته نیست. وقتی از بیرون به انسجام نمی رسیم چه انتظاری باید در درون داشته باشیم.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: آقای عارف تصمیم کاملا مدبرانه ای گرفت که تشخیص و رای را به عهده اعضا گذاشت. رفتار ایشان دموکراتیک بود و این نقطه قوت به شمار می رود. البته باید تلاش کنیم فراکسیون امید و اتاق های فکری بیرون مجلس انسجام و ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

 

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان اظهار کرد: بنده تعجب می کنم عده ای از دوستان اصلاح طلب اگر آقای عارف شرایط را منسجم تعیین می کرد و می گفت رای مثبت است ممکن بود عده ای بگویند چرا رای منفی ندادید و یا بالعکس. در واقع جریانی تلاش می کند ما را در مقابل هم قرار دهد تا با استفاده از خودمان جریان اصلاح طلب مجلس تضعیف شود و اگر هوشیاری به خرج ندهیم آسیب می بینیم.

 

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.