میانبر کلید اصلی ساعت Gear S3

میانبر کلید اصلی ساعت Gear S3

میانبر کلید اصلی ساعت Gear S3

خرید ساعت های هوشمند گوگل , ساعت های هوشمند جدید

ساعت های هوشمند جدید

 

تا همین چند ماه پیش کمتر کسی به استفاده از ساعت‌های هوشمند علاقه‌مند بود، اما این روزها روی مچ بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمندی دیده می‌شود که انواع و اقسام اپلیکیشن‌ها را در خود جای داده و همچون تلفن‌های همراه هوشمند، مدیریت بسیاری از امور را در دست گرفته‌اند. 

ساعت Gear S3 سامسونگ نیز از جمله هوشمندهای محبوب کاربران است که امکانات بی‌نظیری را در خود جای داده است.

 

یکی از این امکانات قابلیت اجرای اپلیکیشن S Voice با دوبار فشار کلید اصلی است. این اپلیکیشن فرمان‌های صوتی کاربر را دریافت کرده و همچون یک دستیار صوتی هوشمند، آنها را اجرا می‌کند.

با توجه به عملکرد جذاب این اپلیکیشن، دوبار فشار کلید اصلی ساعت مچی هوشمند Gear S3 به اجرای این اپلیکیشن اختصاص یافته، اما اگر شما نیز همچون بسیاری از کاربران فارسی‌زبان هنوز به استفاده از دستیارهای هوشمند صوتی تمایلی ندارید می‌توانید با استفاده از این ترفند، میانبر اختصاص یافته به این کلید را تغییر داده و هر اپلیکیشن دیگری را که تمایل دارید جایگزین اپلیکیشن S Voice کنید.

 

برای انجام این کار کافیست این مراحل را دنبال کنید:

کلید اصلی را از روی ساعت هوشمند خود فشار دهید. (کلید پایین- سمت راست)

 

از صفحه خانه ساعت هوشمند روی اپلیکیشن تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده است،

فشار دهید.

 

صفحه تنظیمات را به پایین اسکرول کرده و روی Device فشار دهید.

 

روی گزینه Double Press Home فشار دهید.

 

از فهرست اپلیکیشن‌ها و عملکردهای موجود، گزینه‌ای را به‌دلخواه خود انتخاب کنید. (به‌عنوان مثال می‌توانید اپلیکیشن پخش موزیک را انتخاب کنید)

 

برای تست اجرای موفقیت‌آمیز مراحل بالا کافیست کلید اصلی را دو مرتبه فشار دهید تا اپلیکیشن اختصاص یافته در مرحله ۵ اجرا شود.

 

منبع:jamejamonline.ir 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.