مکزیکی‌ها کی‌روش را به آمریکا دعوت کردند/ توافق در ینگه‌ دنیا؟

مکزیکی‌ها کی‌روش را به آمریکا دعوت کردند/ توافق در ینگه‌ دنیا؟

مکزیکی‌ها کی‌روش را به آمریکا دعوت کردند/ توافق در ینگه‌ دنیا؟

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
یک رسانه مکزیکی از تمایل کارلوس کی‌روش برای هدایت مکزیک و حضور این مربی در آمریکا برای دیدن دو بازی دوستانه مکزیک خبر داد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی dalemexico، تیم ملی فوتبال مکزیک تقریبا ۲۰ روز دیگر در روزهای فیفادی دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد. مکزیک ابتدا در شهر هوستون آمریکا باید برابر اروگوئه به میدان برود و در ادامه در شهر نشویل برابر تیم ملی آمریکا قرار خواهد گرفت.

 

بعد از منتشر شدن اخباری درباره قرار گرفتن نام کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی مکزیک، پایگاه اینترنتی dalemexico نوشت: کارلوس کی روش برای این دو دیدار به آمریکا سفر خواهد کرد تا از نزدیک بازی‌های تیم ملی مکزیک را به نظاره بنشیند تا فدراسیون فوتبال مکزیک صحبت‌های رسمی خود را با این مربی آغاز کند. 

 

در ادامه این مطلب آمده است: کارلوس کی روش از پیشنهاد تیم ملی مکزیک استقبال کرده و به همین خاطر به آمریکا دعوت شده تا بازی‌های این کشور را زیر نظر بگیرد. طرفین برای رسیدن به توافق نهایی نزدیک شده‌اند.

 

به گزارش ایسنا، این اخبار در شرایطی منتشر می شود که پیش‌تر نیز از کره جنوبی، ازبکستان، مراکش، الجزایر، کامرون، آفریقای جنوبی، مصر و کلمبیا به عنوان تیم های خواهان کی‌روش سخن به میان آوردند که تمام این صحبت‌ها در حد شایعه ماند و اکنون باید ببینیم پیشنهاد تیم ملی مکزیک به کی‌روش نیز در حد گمانه زنی رسانه‌هاست یا این‌بار سرمربی تیم ملی ایران قصد ترک تیم ملی را دارد؟

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.