مقاله درباره تکنولوژی و مدیریت ارتباط با مشتری

مقاله درباره تکنولوژی و مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت فایل: ورد- Word  مرجع فایل – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۱۱تکنولوژی و مدیریت ارتباط با مشتری چکیده طی دهه گذشته ، توجه به موضوع ارتباط بازاریابی به عنوان راهی در جهت ارتقاء همکاری میان یک شرکت فروشنده و مشتریانش و سود رساندن به هر دو طرف ، افزایش پیداکرده است . جهانی سازی و پیشرفت های فنی در شرایط بهتری بارقابت مواجه شود و رقبای خود را از صحنه خارج کند و بنابراین بازاریابی ارتباطات به شاخصی مهم برای موفق شدن در دنیای…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.