مصدوم شدن ۱۱ نفر در نیم ساعت در محور کرج- چالوس


مصدوم شدن ۱۱ نفر در نیم ساعت در محور کرج- چالوس

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از مصدوم شدن ۱۱ نفر در چهار تصادف پی در پی در مدت نیم ساعت در محور کرج چالوس خبر داد. 

‌مهرداد بابایی در گفت وگو با  ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز چهار فقره تصادف در فواصل زمانی و مکانی بسیار کوتاه در جاده چالوس رخ داد.

 

وی ادامه داد: اولین حادثه که بین دو خودرو ال ۹۰ و پراید در جاده چالوس، نرسیده به منطقه درده به وقوع پیوست، دو مصدوم ( یک نفر خانم ۵۶ ساله و یک نفر آقا ۳۷ ساله) به جا گذاشت که توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ البرز به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند.

 

این مسئول توضیح داد: حادثه دوم بین خودروهای پراید، پرشیا و پیکان وانت در منطقه نساء رخ داد که بر اثر آن چهار نفر ( یک نفر خانم و سه نفر آقا) مصدوم شدند که  توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند.

 

بابایی افزود: در حادثه سوم که در منطقه نساء رخ داد، دو خودروی جک و سمند ، با هم برخورد کردند که بر اثر آن چهار نفر خانم مصدوم شدند که توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند.

 

این مسئول توضیح داد: در حادثه چهارم نیز که در منطقه آسارا بین کامیون و سواری دنگ فو  رخ داد، یک خانم ۲۲ ساله مصدوم شد که توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ البرز به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند.

 

وی گفت: این تصادفات از ساعت ۸:۲۸ دقیقه تا ۸:۵۳ دقیقه صبح رخ داد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.