مصدومیت ۱۲ نفر در حوادث رانندگی کهگیلویه و بویراحمد


مصدومیت ۱۲ نفر در حوادث رانندگی کهگیلویه و بویراحمد

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت ۱۲ نفر در اثر واژگونی دو دستگاه پراید در دو محور یاسوج – سپیدار و گچساران- بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه نخست ساعت ۱۴:۴ امروز در محور یاسوج – سپیدار رخ داد که در اثر واژگونی یک‌دستگاه پراید ۶ نفر مجروح شدند.

 

وی متذکر شد:  تکنسین‌های حاضر در صحنه دقایق ابتدایی درخواست بالگرد و ۳ آمبولانس از اورژانس آب سفید، دشتروم و هلال‌احمر کردند که با توجه به شلوغ بودن صحنه حادثه تیم اعزامی اقدامات درمانی لازم را انجام دادند. در این حادثه دختری ۱۴ ساله که دچار ضربه به کمر و مهرهای گردنی شده و در وضعیت بدتری قرار داشت به صورت اصولی با بالگرد انتقال داده شد.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دومین حادثه ساعت ۱۴:۱۱ در محور گچساران – بهبهان رخ داد که بر اثر انحراف یک‌دستگاه پراید ۶ نفر مصدوم شدند. بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ پایگاه خیرآباد به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی در صحنه بعد از اقدامات درمانی لازم یک مصدوم را به صورت درمان سرپایی مداوا کردند و یک مصدوم توسط آمبولانس هلال‌احمر و ۴ مصدوم دیگر توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.