مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند


مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند

  اخبار اجتماعی  ,خبرهای اجتماعی  ,سازمان وظیفه عمومی

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود می بایست مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ رحمان علیدوست در این باره اظهار کرد: مشمولانی که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند، ولی در تاریخ های تعیین شده، برای انجام خدمت سربازی خود را معرفی نکرده اند، غایب محسوب شده و سه ماه اضافه خدمت برای آنان درج خواهد شد.

 

وی افزود: این دسته از مشمولان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود می بایست مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و برگ آماده به خدمت با تاریخ جدید را دریافت کنند.

 

معاون احضارو اعزام این سازمان خاطرنشان کرد: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده ازجمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، اشتغال به کارو….مواجه خواهند شد.

 

براساس گزارش سایت پلیس، وی گفت : مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ اقدام نمایند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.