مشترکان پرمصرف آب تعرفه بالاتری پرداخت کنند


مشترکان پرمصرف آب تعرفه بالاتری پرداخت کنند

  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی ,رئیس شورای اسلامی شهر تهران
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات اجرای پروژه‌ها به دلیل ناهماهنگ‌بودن سایر دستگاه‌ها در مدیریت شهری، گفت: در زمینه مدیریت مصرف نیاز به فرهنگ‌سازی داری؛ به‌ویژه در مناسبت‌ها و هنگامی که مردم جمع هستند باید فرهنگ‌سازی صورت می‌گیرد. 

به گزارش ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح سامانه ذخیره و توزیع اضطراری آب تهران گفت: با توجه به جایگاه حیاتی آب لازم است مشترکانی که بیش‌تر از حد مجاز مصرف می‌کنند لازم است با تعرفه بالاتری هزینه آب را پرداخت کنند.

 

محسن‌ هاشمی با اشاره به لزوم تامین آب شرب برای مردم پس از حادثه گفت: ایجاد ۳۷۴  ایستگاه توزیع آب اضطراری ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ وقتی اعتبار پروژه تامین نشود و کار نیمه‌کاره رها شود، مردم از خدمات ناامید می‌شوند و به همین لحاظ باید اعتبارات این اقدام مهم از طریق نهادهای قانونی و بالادستی تامین شود.

 

او با اشاره به مهاجرت به تهران و شهرهای اطراف آن گفت: اگر از موضوع آب در تهران صیانت نشود، با مشکل بزرگی مواجه می‌شویم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم‌چنین با اشاره به مشکلات اجرای پروژه‌ها به دلیل ناهماهنگ‌بودن سایر دستگاه‌ها در مدیریت شهری، گفت: در زمینه مدیریت مصرف نیاز به فرهنگ‌سازی داری؛  به‌ویژه در مناسبت‌ها و هنگامی که مردم جمع هستند باید فرهنگ‌سازی صورت می‌گیرد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.