مسمومیت ۴۸ نفر با گاز منوکسیدکربن در امامزاده مختار(ع) یاسوج


مسمومیت ۴۸ نفر با گاز منوکسیدکربن در امامزاده مختار(ع) یاسوج

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸ نفر از مسافرین یک اتوبوس ولوو در امامزاده مختار(ع) دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند. 

جلال پورانفرد در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این گازگرفتگی ساعت ۷و ۱۵دقیقه صبح امروز پنج شنبه اتفاق افتاد که از ۴۸ نفر دچار مسمومیت ۴۳ نفر به اورژانس منتقل شدند و ۵ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

 

وی بیان کرد: هر ۴۸ نفر، از شهرستان برازجان استان بو شهر بودند که با یک دستگاه اتوبوس ولوو از سفر مشهد بر می‌گشتند و به زیارت امامزاده مختار(ع) آمده بودند، که در ابتدای صبح با علایم سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ از خواب بیدار و با مرکز پیام اورژانس تماس گرفتند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تعداد با ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های دشتروم، مادوان، مرحوم مرتضوی، یک و دو شهری به محل حادثه اعزام و اتوبوس آمبولانس به صورت آماده باش در محوطه بیمارستان شهید بهشتی مستقر شد.

 

پورانفرد تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس ۲۲بیمار را با انجام اقدامات درمانی مناسب(اکسیژن درمانی) به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج و ۵نفر دیگر را نیز  به صورت حضوری به بیمارستان شهید بهشتی انتقال دادند.

 

پورانفرد اضافه کرد: حال مصدومان خوب گزارش شده است.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.