مردی که خون گریه می‌کند!

مردی که خون گریه می‌کند!

مردی که خون گریه می‌کند!

اخبار,اخبار گوناگون

مردی ۵۲ ساله در ایتالیا در حالی به پزشک مراجعه کرد که بدون هیچ دلیلی از چشمانش خون جاری می شد.

هالووین تمام شد، ولی ترس های آن هنوز پایان نیافته است. پزشکان در ایتالیا با یک مورد بسیار عجیب روبه رو شدند. مردی که نخواست نامش فاش شود، در حالی به بیمارستان مراجعه کرد که همانند فیلم های ترسناک، از دو چشمش خون جاری شده بود. این مرد هیچ دردی را احساس نمی کرد و طبق گفته هایش، هیچ ضربه ای نیز به چشمانش وارد نیامده بود.

 

بنا بر این گزارش، پس از آنکه پزشکان آزمایش های دقیق تری روی چشمان این فرد انجام دادند، متوجه یک بیماری نادر به نام haemolacria در چشمان وی شدند. در این بیماری چشمان فرد تحت شرایطی خاص اشک هایی تولید می کنند که با خونریزی همراه است.

 

گفتنی است، خونریزی چشمان این مرد ۵۲ ساله دو ساعت قبل از مراجعه وی به بیمارستان شروع شده بود و تنها چند دقیقه به طول انجامید؛ با وجود این، زمانی که در بیمارستان نشسته و منتظر پزشکان بود، دوباره چشمانش شروع به خونریزی کرد. آزمایش های وی، نشان داد در زیر پلکانش چند تومور غیر سرطانی وجود داشته است.

 

مردی که خون گریه می‌کند!

 

و اما دلایل واقعی خونریزی

 

یکی از دلایل خونریزی چشمان، وجود ورم ملتحمه باکتریایی است که یک عفونت نسبتا خفیف چشم است، که البته پس از درمان، عفونت و علائم مربوط به آن و نیز خونریزی از چشم ها نیز از بین می رود.

 

از دیگر علت های جدی خون در اشک، تومورهای غدد اشکی و کیسه‌های اشک است؛ یعنی غددی که اشک را ترشح کرده و مجاری که آن را به بیرون می فرستد. این مورد می تواند خطرناک باشد و اتفاق افتادن آن حتما نیاز به پیگیری و درمان های پزشکی دارد.

 

به نظر می رسد، این مرد در شهر مسینای ایتالیا ساکن بوده و از معدود کسانی است در جهان که به این بیماری دچار است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.