مراسم تشییع پیکر محسن حججی، شهیدی که سرش را بریدند

مراسم تشییع پیکر محسن حججی، شهیدی که سرش را بریدند

پیکر مطهر شهید محسن حججی ساعت ۲۰:۳۰ دو شب گذشته از طریق پایگاه هوایی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد تهران شد و صبح امروز مراسم تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم در میدان امام حسین (ع) در حال برگزاری است.

تصاویری از مراسم تشییع پیکر شهید حججی

تشییع پیکر شهید محسن حججی

پیکر شهید محسن حججی در لحظه ورود به تهران

تشییع پیکر شهید محسن حججی

همسر شهید حججی در مراسم ورود پیکر همسرش به تهران

مراسم تشییع شهید حججی عصر دیروز با حضور پرشور مردم در مشهد مقدس برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید حججی در تهران

تشییع پیکر شهید محسن حججی

مراسم تشییع پیکر شهید حججی با حضور مردم

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی ساعتی پیش و با حضور پرشور مردم در میدان امام حسین تهران آغاز شد و قرار است پیکر شهید حججی از میدان امام حسین به سمت میدان شهدا تشییع و سپس برای تدفین به شهر نجف آباد زادگاه شهید انتقال یابد.

تشییع پیکر شهید محسن حججی

مراسم تشییع پیکر شهید حججی با حضور مردم

بعد از انجام مراسم تشییع در تهران، پیکر مطهر این شهید به شهر اصفهان منتقل و مراسم تشییعی با حضور همشهریان شهید حججی در اصفهان برگزار خواهد شد.

تشییع پیکر شهید محسن حججی

حضور رهبر انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی

دقایقی پس از سحرگاه امروز، حضرت آیت الله خامنه ای به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین علیه السلام تهران رفتند و برای لحظاتی در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام آرزوی علو درجات کردند.

تشییع پیکر شهید محسن حججی

پسر شهید حججی در مراسم تشییع پدرش

صحبتهای شهید حججی برای فرزندش در مراسم پخش شد و حال و هوای ویژه ای در مراسم تشییع ایجاد کرد.
 تشییع پیکر شهید محسن حججی

ورود پیکر شهید حججی برای مراسم تشییع در تهران

در مراسم تشیعع شهید حججی مسئولان کشوری و لشکری از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، و آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، علی اکبر ناطق نوری، محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه، محمدحسن ابوترابی فرد، شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل نیز حضور دارند.

 تشییع پیکر شهید محسن حججی

مراسم تشییع پیکر شهید حججی با حضور مردم

جمعیت زیادی با لباس های سیاه و با در دست داشتن پرچم های قرمز و تصاویر شهید حججی برای بدرقه و وداغ با پیکر این شهید خود را به میدان امام حسین رسانده اند.

 تشییع پیکر شهید محسن حججی

مراسم تشییع پیکر شهید حججی با حضور مردم

شهید محسن حججی از نیروهای لشکر ۸ نجف اشرف و اهل نجف آباد اصفهان بود که در مردادماه سال جاری در جریان حمله تروریست های تکفیری داعش به منطقه تنف در مرز عراق و سوریه به اسارت در آمد و دو روز بعد به دست داعشیان به شهادت رسید.

شهید ماندگار ذهن ها

عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است

دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است

روزی که خبر رسید شهید حججی توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسیده یک ملت با هم هم دل شدند و از درد از دست دادن سرباز بی بی فریاد و شعار سر دادند.

کمتر کسی هست که چهره بدون اضطراب شهید حججی را در هنگام دستگیری توسط کفار به یاد نیاورد لحظه ی که شهید حججی می دانست که در راه حق جان می دهد و هیچی بیمی نسبت به داعش نداشت و مشتاقانه به انتظار شهادتش رسید.

محسن حججی

شهید محسن حججی

وداع با شهید محسن حججی

معراج شهدا (وداع همسر شهید حججی)

تشییع پیکر شهید حججی

پسر شهید حججی 

 تشییع پیکر شهید حججی

هدیه رهبری به همسر محسن حججی

هدیه مقام معظم رهبری به همسر شهید حججی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز با حضور در مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین (علیه السلام) در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافتند؛ ایشان ضمن قرائت فاتحه برای این مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) آرزوی علو درجات کردند.

مقام معظم رهبری همچنین یک چفیه و انگشتر به همسر شهید حججی هدیه دادند.

 

منبع: namnak.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.