مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی
مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی
جزوه مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی ؛
شامل : مدیریت : ارسال و مراسلات ، گزارش ها ، دستورالعمل ها و مکاتبات ؛ ارکان و ارزش سند ؛ امحاء اوراق زاید ؛ انواع ارتباطات ؛ وسائل ایجاد ارتباط ؛ شناخت و انواع نامههای اداری ؛ مراحل تهیه نامههای اداری ؛ اصول بایگانی اسناد و مدارک فنی ؛ سیستم دبیرخانه مکانیزه ( اتوماسیون اداری ) و … در ۳۷ صفحه می باشد.
فهرست مطالبعنوان صفحهتعاریف و اصطلاحات مدیریت اسناد و امور دفتری 3تعریف…