مدیرعامل باشگاه فولاد: همه باشگاه‌ها باید درآمد یکسانی از تبلیغات محیطی داشته باشند

مدیرعامل باشگاه فولاد: همه باشگاه‌ها باید درآمد یکسانی از تبلیغات محیطی داشته باشند

مدیرعامل باشگاه فولاد: همه باشگاه‌ها باید درآمد یکسانی از تبلیغات محیطی داشته باشند

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , باشگاه فولاد
حبیب الله رضایی گفت: سازمان لیگ فوتبال برای حفظ منافع باشگاه های فوتبال، قرارداد جدید تبلیغاتی را به گونه‌ای تنظیم کند که تمامی باشگاه های فوتبال کشور درآمد یکسانی از تبلیغات محیطی داشته باشند. 

 مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، در خصوص تبلیغات محیطی لیگ برتر، اظهار کرد: فوتبال در حال حاضر در کانون توجه است و با توجه به این ظرفیت، سازمان لیگ به عنوان متولی باید حداکثر استفاده را از  این فضا داشته باشد تا باشگاه های فوتبال بخشی از  هزینه های جاری را از این محل جبران کنند.

 

وی در ادامه‌ صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد:  آن گونه که ما مطلع شدیم، سازمان لیگ با توجه به تجربه سالیان اخیر سعی بر اجرایی نمودن قراردادی بهتر دارد و کمیته بازاریابی با وسواس جزئیات مختلف را مورد بحث و بررسی قرار داده است. باید این اصل را مورد توجه قرار دهیم که فوتبال ما برای رقابت با لیگ های همسایه و تقویت تیم‌های خود به درآمدزایی توجه بیشتری داشته باشد. در حال حاضر هزینه‌های تیم داری بالا رفته و باشگاه‌ها  نمی‌توانند  نسبت به تامین تمامی هزینه ها اقدام کنند اما اگر موضوعات درآمدزایی مثل تبلیغات محیطی به خوبی اجرایی شوند، بخش قابل توجهی از دغدغه باشگاه‌های ما کاسته می‌شود و در آن صورت می‌توانیم در فوتبال خود تغییرات خوبی را مشاهده کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان، گفت‌: درخواست ما از سازمان محترم لیگ توجه به حقوق تیم‌های لیگ برتری است؛ سازمان لیگ فوتبال برای حفظ منافع باشگاه های فوتبال قرارداد جدید تبلیغاتی را به گونه‌ای تنظیم کند که تمامی باشگاه های فوتبال کشور درآمد یکسانی از  تبلیغات محیطی داشته باشند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.