مخفی کردن پیامک ها در گوشی اندروید


مخفی کردن پیامک ها در گوشی اندروید

 پیامک‌های خود در اندروید را پنهان کنید و اجازه ندهید حریم شخصی‌تان به‌مخاطره بیفتد

 

با ترفندی که در این مقاله به‌ شما آموزش داده می‌شود می‌توانید پیامک‌های خود را مخفی کنید و آن‌ها را در یک جای امن و دور از دید دیگران قرار دهید. با ما همراه باشید.

بدون شک، این روزها برنامه‌های زیادی ارائه شده‌اند که می‌توانند جایگزین اپ پیام‌رسان عمومی شوند و کاربران زیادی علاقه دارند از آن‌ها استفاده کنند. اما، هم‌چنان پیامک یا SMS جایگاه خاصی نزد کاربران تلفن‌های همراه دارد و باید در یک جای امن و به‌دور از دید دیگران در اسمارت‌فون‌های اندرویدی باشند. با این‌حال، این پیامک‌ها در یک دستگاه اندرویدی به‌سادگی قابل دسترسی هستند و حتی استفاده از اپ‌هایی مانند App Lock نمی‌تواند امنیت آن‌ها را تضمین کند.

 

برنامه مخفی کردن اطلاعات در اندروید

 

برای حل این مشکل به‌شما آموزش می‌دهیم تا پیامک‌های خود در اندروید را پنهان کنید و اجازه ندهید حریم شخصی‌تان به‌مخاطره بیفتد. با استفاده از روش‌هایی که در زیر بیان می‌شود، به‌ راحتی پیامک‌های شخصی خود را از دسترس دیگران در امان نگه دارید.

 

این روش قابل مدیریت و قابل اطمینان است و قادر است بهتر از هر اپلیکیشن دیگری از پیامک‌های شما محافظت کند. یکی از نقطه ضعف‌های سایر اپ‌ها عدم نمایش در بخش نوتیفیکیشن است و پیامک دریافت شده قابل مشاهده توسط دیگران است. راه‌کار ساده زیر را دنبال کنید تا حریم شخصی پیامک‌های‌تان تهدید نشود.

 

1- ابتدا، اپلیکیشن SMS Lock را از گوگل پلی استور بر روی دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید.

 

پنهان کردن پیامک‌ها در گوشی اندرویدی

 

2- حالا برنامه را راه‌اندازی کنید. در این قسمت یک لیست از اپ‌های پیام‌رسانی که در حال حاضر بر روی دستگاه شما نصب است مشاهده می‌کنید. حتی، اپ Hangout گوگل هم در صورت نصب بودن برای‌تان نمایش داده می‌شود.

 

 مخفی کردن اطلاعات گوشی

 

3- روی دکمه دایره‌ای کلیک کنید و الگوی دلخواه خود برای اپ پیامک را ترسیم کنید.

 

 مخفی کردن اطلاعات در اندروید

 

4- در گوشه سمت راست روی دکمه Settings کلیک کنید. مطمئن شوید که Notification Bar روشن باشد تا به‌کمک آن پیام‌های شما در بخش نوتیفیکیشن در برابر خوانده شدن توسط دیگران در امان بمانند. بر اساس علاقه شخصی خود می‌توانید سایر تنظیمات را تغییر دهید.

 

مخفی کردن اطلاعات در آندروید

 

5- تمام شد! از حالا به‌بعد تمام پیامک‌های شما در جای امن خواهند بود و هیچ‌کس نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

 

پنهان کردن پیامک‌ها در گوشی اندرویدی

 

منبع:shabakeh-mag.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.