محصولات جنجالی که سال ۲۰۱۷ به بازار می آیند


محصولات جنجالی که سال ۲۰۱۷ به بازار می آیند

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

بسیاری از طرفداران پر و پا قرص گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۷ میلادی را با انتظار برای رونمایی از برترین های سال جدید آغاز می کنند.

  به گزارش  مهر به نقل از MIT News، با پایان یافتن ۲۰۱۶ میلادی، اکنون همه منتظر جدیدترین محصولات تولیدکنندگان تلفن های هوشمند ۲۰۱۷ در میلادی هستند. هر ساله شرکت های مختلف سعی می کنند تلفن هایی جدید با قابلیت ها و طرح های خارق العاده به بازار عرضه کنند. درهمین راستا  MIT News با توجه به فناوری های نوینی که در تلفن های همراه به کار رفته و میزان محبوبیت برندهای مختلف فهرستی از گوشی های موبایلی تهیه کرده که کاربران در ۲۰۱۷ میلادی با اشتیاق منتظر رونمایی آنها هستند:

 

آیفون ۸

قرار است اپل برای دهمین سالگرد تولید گوشی های آیفون طرح این تلفن همراه را به طور کلی دگرگون کند. صفحه نمایش LCD آن با OLED جایگزین خواهد شد که تا لبه های گوشی ادامه می یابد. این صفحات نمایش نازکتر، سبکتر و انعطاف پذیرتر از ال سی دی هستند. اپل سعی دارد کارایی این ویژگی را بیشتر به رخ کاربر بکشد. به همین دلیل قصد دارد قابلیت واکنش نسبت به لمس در لبه های دستگاه را نیز فعال کند.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

 سامسونگ گلکسی S۸

فراخوان برای تلفن های گلکسی نوت ۷ در ۲۰۱۶ میلادی سبب شد شهرت سامسونگ به شدت خدشه دار شود. به همین دلیل تلفن های هوشمند گلسی S باید بتوانند شهرت این شرکت را دوباره بازسازی کنند. پیش بینی می شود گلکسی S۸ در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه رونمایی شود. این شرکت از هم اکنون اعلام کرد تلفن مذکور شامل یک دستیار شخصی مجازی است که برپایه فناوری مربوط به استارت آپ Viv ساخته شده است. سامسونگ این استارت آپ را در ماه اکتبر خرید. همچنین گفته می شود صفحه نمایش پرچمدار جدید سامسونگ کیفیت بسیار بالا و حدود ۴K است. علاوه بر این موارد S۸ مجهز به دوربین دوم پشتی و احتمالا یک اسکنر چشم به عنوان فناوری امنیتی اضافی  خواهد بود.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

تلفن های تاشو سامسونگ

سالهاست که شرکت های مختلف مشغول توسعه طرح تلفن های تاشو هستند. اما تاکنون نمونه ای از آن به بازار عرضه نشده است. در همین راستا احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ تلفن های هوشمند تاشوی خود را در ۲۰۱۷ نیز رونمایی کند. چنین تلفن هوشمندی به کاربر اجازه می دهد محتویات و پیام های خود را در صفحه نمایشی که معادل یک تبلت است تماش کند و سپس می توان آن را به ابعاد یک تلفن هوشمند تغییر داد تا حمل و نقل آن آسانتر باشد. شرکت های دیگر از جمله لنووو و شرکت چینی اوپو همراه شرکت  ژاپنی JDI که صفحه نمایش تولید می کند همگی تلفن های هوشمند با دو صفحه نمایش ساخته اند اما هیچ کدام تاکنون تجاری سازی نشده اند.  

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

 تلفن سرفیس مایکروسافت

ساتیا نادلا مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت اعلام کرد این شرکت مشغول ساخت یک دستگاه موبایل خارق العاده است. لپ تاپ، پی سی ها و تبلت های سری سرفیس تاکنون ساخته شده اند و جای تلفن هوشمند در این سری خالی است. پیش بینی می شود این تلفن هوشمند در ۲۰۱۷ میلادی معرفی شود. پیش بینی می شود  این تلفن هوشمند بدنه ای فلزی داشته باشد تا با دستگاه های دیگر  سری سرفیس همخوانی داشته باشد. همچنین  سیستم عامل آن ویندوز ۱۰ است و به کیبورد، مانتیور و ماوس خارجی  متصل می شود.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

 هدست واقعیت مجازی HTC Vive ۲

یک سال قبل شرکت HTC تمرکز فعالیت های خود را از تولید تلفن هوشمند به فناوری واقعیت مجازی تغییر داد که به نظر می رسید اقدام پرخطری باشد اما سسیتم واقعیت مجازی Vive از زمان عرضه خود در آوریل ۲۰۱۶ میلادی بسیار محبوب شده است. حال این شرکت تصمیم دارد سیم اتصال هدست به کامپیوتر پی سی کاربر را حذف کند.   استارت آپ ها وسایل جانبی خلق کرده اند که هدست به کمک آنان  به طور بی سیم استفاده می شود و پیش بینی می شود HTC نیز راه حلی یکپارچه ای برای Vive۲ارائه کند.

  اخبارتکنولوزی ,خبرهای تکنولوزی ,گوشی های هوشمند

 ساعت های هوشمند اندروید ۲.۰

سال گذشته برای ساعت های هوشمند چندان خوش یمن نبود. اما ۲۰۱۷ شاهد رونمایی ساعت های هوشمند مبتنی بر آپدیت آندروید ویر ۲.۰ است. زیرا به کاربران اجازه می دهد برنامه های مختلف را با استفاده از بلوتوث، ارتباط سلولی یا وای فای در ساعت های خود اجرا کنند. اندروید ویر ۲.۰ در مرحله توسعه است و احتمالا در نیمه اول ۲۰۱۷ رونمایی شود.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.