محبوب ترین رنگ موهای سال و خرید ارزان ترین رنگ مو سال

محبوب ترین رنگ موهای سال

 

محبوب ترین رنگ موهای سال

کلیپ زیر را حتما ببینید

 

دنیای مد انتهایی ندارد و همانند هر چیز دیگر، سال به سال تغییراتی در آن رخ می دهد. در این زمینه رنگ موهای جدید و حتی سبک رنگ کردن مو نیز هر سال تغییر می کند، بنابراین بد نیست با رنگ موهای جدید و پرطرفدار سال ۲۰۱۷ نیز آشنا شوید.

۱ ) تیره روشن

مدل رنگ مو

مدل رنگ مو‎

جدیدترین رنگ مو

این مدل تیره روشن مو به مدل خسوف مشهور است و همانند کانتورکردن صورت عمل می کند. با این تکنیک موهای دور تا دور صورت تیره تر از سایر قسمت ها رنگ می شود که این کار باعث می شود گونه هایتان لاغرتر نشان داده شوند. این مدل یکی از جدیدترین مدلهایی است که در سالن های آرایشی سراسر دنیا آموزش داده می شود. برای اینکه این مدل رنگ مو به بهترین شکل روی صورت عمل کند باید پیش آرایشگر ماهر بروید که بتواند موهایتان را طوری رنگ کنند که این نتیجه را روی صورت ببینید.

۲ ) رنگ موی آمبره چشم ببری

مدل رنگ مو

جدیدترین رنگ مو‎

جدیدترین رنگ مو

رنگ مو آمبره یکی از محبوب ترین های سال ۲۰۱۷ است، رنگی که در آن می توان رنگهای عسلی، کهربایی و هایلایت های قهوه ای روشن را که به صورت بالیاژ روی مو انجام می شود، دید. رنگ موی آمبره از اواخر سال ۲۰۱۶ مد شد. این مدل را روی موهای هنرمندان مشهوری از جمله جسیکا آلبا و جنیفر لوپز دیده ایم. نکته مثبت این رنگ این است که فرق سر تیره ترین حالت را دارد و به رنگ روشن پایین موها می رسد بنابراین هر بار که موهایتان رشد می کند نگران  رنگ ریشه مو نخواهید بود و دائم نیازی نیست آن را رنگ کنید.

۳ ) پاستلی

مدل رنگ مو

رنگ مو جدید‎

جدیدترین رنگ مو

رنگ موی پاستلی از جمله رنگهای هلویی، بنفش کمرنگ یا آبی و رنگهای کمرنگ اینچنینی طرفداران بیشتری پیدا کرده اند. این رنگها چهره شما را کاملا متفاوت می کند. اگر نمی خواهید تمام موهایتان را به این سبک رنگ کنید می توانید به صورت هایلایت رشته هایی از موهایتان را دکلره کرده و یکی از این رنگها را روی آن بگذارید. یادتان باشد نگهداری رنهای فانتزی کار سختی است و نیاز به مراقب و تمدید رنگ هفته ای دارد.

۴ ) رنگین کمان

مدل رنگ مو

زیباترین رنگ مو‎

جدیدترین رنگ مو

رنگهای رنگین کمان نیز همانند رنگهای پاستلی، فانتزی هستند با این تفاوت که رنگهایی پررنگ تر و تیره تری نسبت به رنگهای پاستلی هستند. رنگ آبی تیره و صورتی تیره از جمله رنگهای محبوب این سری رنگهای فانتزی محسوب می شوند. رنگهای تیره این دسته برای هر پوستی نیز مناسب است. بنابراین همه می توانند این رنگها را امتحان کنند. این دسته رنگها همانگونه که گفته شد فانتزی هستند و مراقبت ویژه لازم دارند.

منبع: بانوی شهر

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.