مجازات مرگ برای زن شکاک


مجازات مرگ برای زن شکاک

دیوان عالی کشور حکم قصاص زن شکاک را به جرم قتل همسرش تائید کرد. او پیش از این یک بار از قتل عمد تبرئه و به پرداخت دیه محکوم شده بود، اما این حکم با اعتراض اولیای دم شکست. 

به گزارش جام‌جم، نیمه شب ۵ تیر ۹۴‌ درگیری خانوادگی در یکی از خانه‌های نارمک به قتل سعید ۲۸ ساله منجر شد. کارآگاهان همسر مقتول به نام الناز ۲۳ ساله را مورد بازجویی قرار دادند و او به قتل به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد. چندی بعد جلسه محاکمه در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و اولیای دم درخواست قصاص کردند.

 

الناز گفت: «از مدتی قبل به رفتارهای سعید مشکوک شده بودم. او مدام با تلفن همراه پیامک بازی می‌کرد و توجهی به من نداشت. روز حادثه از او خواستم تلفنش را به من بدهد تا پیام‌هایش را چک کنم، اما مخالفت کرد. من هم عصبانی شدم و چاقوی آشپزخانه را برداشتم و به سمتش گرفتم. نمی‌دانم چه شد که به سینه‌اش خورد. من زندگی‌ام را دوست داشتم و قصد قتل نداشتم.»

 

در پایان دادگاه قضات متهم را از قتل عمد تبرئه و به پرداخت دیه محکوم کردند، اما با اعتراض اولیای دم، دیوان عالی کشور این حکم را رد کرد و پرونده را برای رسیدگی مجدد به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

 

متهم در این شعبه بار دیگر اظهارات قبلی خود را تکرار کرد و گفت: «من یک فرزند چهار ساله دارم و در این مدت او را ندیده‌ام. به هیچ وجه قصد کشتن همسرم را نداشتم.» در پایان محاکمه، قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تائید شد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.