متن تبریک روز جهانی معلولین


متن تبریک روز جهانی معلولین

روز جهانی معلولین, روز جهانی معلولین

مطالب روز جهانی معلولین

 

با چرخیدن چرخ ویلچرت، جهان نیز می چرخد. جهانی که تو خود ساخته ای، جهانی زیبا که حتی انسان های بدون ویلچر، آنان که بر پا ایستاده اند، هرگز طعم شیرین آن را نخواهند چشید. جسم نشسته تو، بلندتر از قامت هر ایستاده ای سر به آسمان می ساید و تو چرخ ها را می دوانی تا قصیده بلند توانایی ات را برای چشم هایی که تو را ناتوان می بینند، بخوانی، ای قافیه خوش وزن شعر پویش و امید. تو در تقدیر خویش انسانی را دیده ای که پاهایش به امانت نزد خدا مانده است. هم چنان چرخ را بچرخان، تا جهان زیبای تو بگردد.

 

متن روز جهانی معلولین, مطالب روز جهانی معلولین

متن تبریک روز جهانی معلولان 

 

با من سخن بگو، ای گویای خاموش! که خسته ام از هیاهوی آدم های رنگ رنگ. با من سخن بگو که حرف هایت را با تمام وجود احساس می کنم. چشم هایت چه خوب راز درونی ات را فاش می کنند. همیشه چشم ها بهتر از زبان سخن می گویند. با چشمانت با من سخن بگو که چشم ها هرگز دروغ نمی گویند.

 

روز جهانی معلولین, روز جهانی معلولین

پیام روز جهانی معلولین

 

انسان معلول شخصی است که منتخب خداوند است، خداوند بدلیل عشق زیاد به معلولان به بعضی از بنده هایش یکسری محدودیتها نهاده تا دردنیای باقی منزلگاه ویژه ای برای جبران سختی های این دنیای فانی باشد………….روز جهانی معلولان مبارک باد

 

متن روز جهانی معلولین, مطالب روز جهانی معلولین

روز جهانی معلولین

 

تو را می نگرم، نه آن چنان که دیگران تو را می بینند. کیست همچون تو که نور خدا در درونش جاریست؟! چشمانت را بسته ای تا مبادا با ارمغان نور خدا، زشتی ها را ببینی. تو با گام هایت دالان های طولانی پر از نور امید را می شکافی. تو در درونت قصرهای سر به فلک کشیده از روشنی ساخته ای که دست بینایی به آن نمی رسد. قصرهایی که خشت خشت آن را با چشم دل دیده ای و بر هم نهاده ای. با توام! بنشین و ساعتی جهان نورانی درونت را برایم بازگو، برای منی که سال هاست چشم می چرخانم و هیچ نمی بینم.

 

متن روز جهانی معلولین, مطالب روز جهانی معلولین

 متن روز جهانی معلولان

 

این روزها همه از دردها ، کوه میسازند

از بیماریها ، طوفان می سازند

با دیدن معلولان آه می کشند

گذراندن لحظات با معلولان ، برایشان سخت است

این روزها هیچکس طاقت تحمل سختی ندارد

این روزها هیچکس مشقت و درد را دوست ندارد

این روزها همه دنبال آسایش و لذت  دنیوی هستند

ولی من خدا را شکر میکنم که معلول هستم

خدا را شکر میکنم که همیشه درد جسمی و روحی دارم

خدا را شکر میگویم که ظاهرم نقص دارد و متفاوت است

خدا را شکر میکنم که نگاهم به زندگی متفاوت است

خدا را شکر میکنم که با وجود تمام مشقات ، هنوز بندگی میکنم

خدا را شکر میکنم که در اوج تنهایی

تنها یارم خداست و لاغیر..

 

متن روز جهانی معلولین, مطالب روز جهانی معلولین

روز جهانی معلولان

 

پاهایش خوب می دانند که کمی بالاتر، جای خالی ده انگشت خودنمایی می کند و پاهایش عهد کرده اند که جای خالی دست ها را پر کنند. خدا دست های تو را گرفته تا جانی پاک و توانی خدایی نثارت کند. اینک، تو دست هایی داری به وسعت آسمان، به وسعت آبی بی کران و آسمان در نماز برایت قنوت می بندد، دست هایی داری با انگشتری ماه نشانی و در حلقه تسبیح تو سی و چهار ستاره سو سو می زنند. من دست هایی می خواهم چون تو به وسعت آبی آسمان.

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.