مایک پنس: تلاش ایران برای گسترش نفوذ در منطقه را تحمل نمی‌کنیم


مایک پنس: تلاش ایران برای گسترش نفوذ در منطقه را تحمل نمی‌کنیم

اخبار,اخبار سیاست خارجی,مایک پنس

معاون رئیس‌ جمهوری آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که ایران به دنبال گسترش نفوذ خود در منطقه است و لذا این کشور نمی تواند چنین موضوعی را تحمل کند.

به گزارش مهر، «مایک پنس» معاون رئیس‌ جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در اردن و در جمع نظامیان آمریکایی مستقر در یکی از پایگاه های این کشور در نزدیکی مرز سوریه به تکرار ادعاهای واهی واشنگتن علیه تهران پرداخت.

 

وی مدعی شد: ایران امیدوار است با تفوق یافتن بر خاورمیانه به قدرت برتر در این منطقه مبدل شود. تهران امیدوار است تا بتواند متحدین آمریکا در منطقه را تهدید کند.

 

پنس ادعا کرد: رئیس جمهور ترامپ ایران را در فهرست خود قرار داده است. آمریکا دیگر تلاش ایران برای گسترش نفوذ خود در این منطقه را تحمل نمی کند. همانطور که ترامپ گفته است، آمریکا هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران به توسعه برنامه تسلیحات هسته ای خود ادامه دهد و ما این موضوع را به متحدینمان در جهان وعده می دهیم. ایران امیدوار است با گسترش نفوذش در خرابه ‌های برجای مانده در اراضی از دست رفته داعش، به قدرت منطقه ای تبدیل شود. امنیت ایالات متحده به ثبات و امنیت در خاورمیانه بستگی دارد؛ لذا آمریکا به حضور نظامی خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.