ماه عسل زمستانی خود را کجا بگذرانید؟


ماه عسل زمستانی خود را کجا بگذرانید؟

یک سفر رمانتیک برای از بین بردن تمام استرس های اول زندگی و شروع یک زندگی مشترک پر از انرژی  لازم است. اگر تصمیم دارید یک ماه عسل متفاوت و به یاد ماندنی داشته باشید به این کشورهای زیبا و دیدنی سفر کنید. شهرهایی که سفر به آن ها در فصل زمستان مناسب تر است تا فصل های دیگر سال.

سانتیاگو، شیلی
در این روزهای سرد زمستانی پرتغال را فراموش کنید و هوای تابستانی را در شیلی تجربه کنید. این شهر جذاب و رمانتیک در سال ۲۰۱۸ دویستمین سالروز استقلال خود را جشن می گیرد. فروشگاه های زیبا، غذاهای محلی و میدان تاریخی پلازا از جاذبه های فراموش نشدنی سانتیاگو پایتخت شیلی است.

ماه عسل،ماه عسل کجا بریم

یکی از مکانهای برای ماه عسل در زمستان، سانتیاگو است

  
سانتورینی، یونان
همه دوست دارند سفری به کشورهای مدیترانه ای داشته باشند و اگر تصمیم به این کار دارید زمستان بهترین زمان است. شاید نتوانید آفتاب بگیرید اما از زیبایی این شهر ساحلی سفید و آبی لذت خواهید برد.

ماه عسل،ماه عسل کجا بریم

سانتورینی هم مکانی زیبا برای ماه عسل می باشد

 

  ونیز، ایتالیا
ونیز خوش منظره ترین شهر دنیا با رستوران های زیبا و غذاهای خوشمزه ایتالیایی است و از همه مهم تر به یادماندنی ترین قایق سواری را در این شهر تجربه خواهید کرد. در فصل زمستان توریست های کمتری به این کشور می روند بنابراین برای پرواز، هتل و غذا کمتر به مشکل برخواهید خورد. 

ماه عسل،ماه عسل کجا بریم

ونیز خوش منظره ترین شهر دنیا است و برای ماه عسل مکان مناسبی است

 
میامی، فلوریدا
دمای هوای فلوریدا در ماه های زمستان عالی است و از طرفی پروازها در این فصل ارزان تر از همیشه می شود. سفر زمستانی خود را در فلوریدا بگذرانید و از زیبایی ها و شن های سفید سواحل جنوبی آن لذت ببرید. 

ماه عسل،ماه عسل کجا بریم

فلوریدا برای ماه عسل در زمستان مکان مناسبی است چون دمای هوا در ماه های زمستان عالی است 

 
آمستردام، هلند
این شهر پر کانال زیباترین مناظر اروپایی را به میهمانانش نشان می دهد و لایه کوچکی از برف روی پل ها و ساختمان ها جذابیتش را برای توریست ها دوچندان می کند. ماه عسل خود را با موزه های زیبا و تخفیف های فصلی این شهر توریستی بگذرانید.

ماه عسل،ماه عسل کجا بریم

آمستردام پر کانال زیباترین مناظر اروپایی را به میهمانانش نشان می دهد

 

منبع: bedunim.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.