مبارزه مرگبار تمساح و شیر+حمله شیر گرسنه و مرگ مربی

حمله شیر گرسنه

کلیپ اول درباره مبارزه بسیار مرگبار و خطرناک بین شیر و تمساح را ببیند چطور سلطان جنگل با تمساح مبارزه می کند.

*

*

کلیپ دوم حمله شیر به مربی خود در سیرک که باعث مرگ مربی شد(۱۸+)

*

*

حمله شیر گرسنه

حمله شیر گرسنه به مربی اش باعث کشته شدن مربی شد.

در این کلیپ می بینید که شیری که در سیرک بازی می کند یک دفعه طبع وحشی گری اش گل می کند و به مربی خود حمله می کند. پیشنهاد می شود این کلیپ را افرادی که بیماری قلبی دارند نگاه نکنند.

داستان از چه قرار بوده است:

مربی سیرک که مشغول بود شیر را هدایت می کرد، جلو مردم ناگهان شیر که ظاهرا گرسنه بود است، از فرمان دادن مربی ناراحت می شود و به مربی حمله می کند آن وقت بود که صدای تماشاگران به گوش می رسید. تماشاگران در حال جیغ زدن و…..

عاقبت مربی چه شد:

مربی شیرها در سیرکی در اسکندریه مصر حین اجرای برنامه برای دانش آموزان کشته شد.

از قدیم گفتن با دم شیر بازی نکنید.

شیر (نام علمی: Panthera leo) پستانداری گوشتخوار از سردهٔ پلنگ‌مانندهای خانوادهٔ گربه‌سانان است. با بدنی بزرگ که وزنش در میان نرها گاه به ٢۵٠ کیلوگرم می‌رسد؛ این جانور نیرومند دومین عضو بزرگ‌جثهٔ سردهٔ خود پس از ببر است. شیر به خاطر بدن بزرگ و هیبت و چالاکیش در هنگام شکار لقب «سلطان جنگل» را به خود گرفته؛ اگرچه بیشتر در مناطق ساوانایی آفریقا زندگی می‌کند و تنها تعداد کمی از آن در جنگل گیر در هندوستان یافت می‌شوند. آن‌ها طعمه‌های گوناگونی را به‌عنوان خوراک اختیار می‌کنند که شامل بیشتر جفت‌سمان بومی آفریقا و به‌ندرت جانداران بزرگی چون فیل و زرافه می‌شوند.

با آنکه در گذشته شیرها در آفریقا، خاورمیانه، و جنوب آسیا (از جمله ایران) به فراوانی یافت می‌شدند، امروزه تعداد محدودی از آن‌ها در آفریقا و آسیا باقی مانده‌اند که جمعیتشان به سوی کمتر شدن پیش می‌رود. در حال حاضر اتحادیه بین‌المللی حفاظت از محیط زیست وضعیت بقای گونهٔ شیر را در حالت آسیب‌پذیر طبقه‌بندی کرده‌است.[۱]

شیرها ساختار اجتماعی مشخصی دارند که بر پایهٔ تشکیل گروهی به سرپرستی یک تا سه نر و تعدادی ماده به همراه توله‌هایشان است. آن‌ها به صورت گروهی به شکار می‌روند و شکارکردن بیشتر بر دوش شیرهای ماده است. با آنکه شیرهای نر شکار نمی‌کنند اما وظیفهٔ محافظت از گروه و قلمرو آن را بر دوش دارند؛ ناحیه‌ای که می‌تواند تا ۲۶۰ کیلومتر مربع را پوشش دهد.

دیگر لینک ها:

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.