لباس های بافتنی که آقایان باید داشته باشند

لباس های بافتنی که آقایان باید داشته باشند

 

یکی از انواع لباس های گرم پاییز و زمستانه که طرفداران زیادی نیز دارند، لباس های بافتنی هستند. در اینجا مدل های مختلف این مدل لباس را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید و پاییز و زمستان خود را زیباتر از همیشه بگذرانید.

فصل سرما فرا رسید و شما باید به فکر لباس های گرم باشید. لباس های گرم تنوع زیادی دارند اما کدامیک از آنها برای شما مناسب تر است؟ یکی از انواع لباس های گرم پاییز و زمستانه که طرفداران زیادی نیز دارند، لباس های بافتنی هستند.

در اینجا مدل های مختلف این مدل لباس را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید و پاییز و زمستان خود را زیباتر از همیشه بگذرانید.

بافت یقه اسکی

لباس های بافتنی یقه دار دار در زمستان به خوبی شما را گرم می کنند. از آنجا که یقه این مدل لباس مانند شال عمل می کند، دیگر لازم نیست شال گردن به تن کنید. اگر به فکر خرید این مدل لباس های بافتنی یقه دار هستید، رنگ های خنثی و روشن تر را انتخاب کنید اما لباس هایی که روی آن می پوشید، مانند کت یا بارانی، باید پر رنگ تر باشد.

لباس های بافتنی آقایان,آشنایی با انواع بافت های آقایان

یقه اسکی لباس های بافتنی مانند شال عمل می کند، و لازم نیست شال گردن به تن کنید

بافت راه راه

لباس های بافتنی با طرح های راه راه عمودی برای تمام آقایان با هر سن و سبک لباس پوشیدنی که دارند، مناسب است. به علاوه، این مدل لباس هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی طراحی شده است، به همین دلیل می توانید آن را علاوه بر کفش اسپورت، با کفش های مجلسی یا حتی بوت هم ست کنید. اگر می خواهید ظاهری جذاب داشته باشید، این مدل بافت را به تن کنید فقط یادتان باشد که زیر آن یک پیراهن دکمه دار به بپوشید تا بیشتر به چشم آید.

مدل بافت های آقایان,بافت های واجب برای آقایان

لباس های بافتنی با طرح های راه راه عمودی برای تمام آقایان مناسب است

بافت یقه دار

این مدل بافت های جلو باز یقه دار، از آن جهت که به راحتی می توان آن را به تن کرد یا از تن در آورد، برای فصل پاییز که هوا غیر قابل پیش بینی است، بسیار مناسب است. به علاوه پوشیدن لباس های لایه ای، یا همان چند دست لباس روی هم، یکی از مدهای پاییز و زمستان امسال است. برای انتخاب رنگ این مدل بافت ها نیز بهتر است رنگ های خنثی، مانند مشکی، خاکستری و کرم را انتخاب کنید.

نحوه پوشش آقایان در زمستان, مدل بافت مردانه

بافت های جلو باز، برای اینکه به راحتی می توان آن را به تن کرد یا از تن در آورد بسیار مناسب است

بافت گرافیکی

برای پوشیدن بافت با طرح های گرافیکی، یک قانون وجود دارد: تمام لباس هایی که به تن می کنید، جز بافت طرح دارتان را، ساده انتخاب کنید. در این صورت خواهید دید که چگونه طرح لباس تان به چشم می آید. برندهایی چون «Kenzo» و «H&M» طرح های زیبا و متنوعی را برای این مدل لباس روانه بازار کرده اند که مطمئنا خوش تان خواهد آمد.

بافت های شیک مردانه,انواع بافت مردانه

برای پوشیدن بافت با طرح های گرافیکی تمام لباس هایتان را ساده انتخاب کنید

بافت گشاد

اگر به دنبال راحتی لباسی که می خواهید به تن کنید هستید، بافت های گشاد یکی از بهترین گزینه ها برای شما هستند. مدل های بافت هایی که در این فصل طراحی شده اند، از مدل های بافت های گشاد سنتی الهام گرفته اند. شما می توانید این لباس را به تنهایی یا به همراه لباس های دیگر به تن کنید. از آن جا که این تیپ بیشتر مخصوص موقعیت های غیر رسمی و اسپورت است، شلوار جین بهترین انتخاب برای آن خواهد بود.

آشنایی با انواع بافت های آقایان, مدل لباس بافتنی برای آقایان

بافت های گشاد یکی از بهترین گزینه ها برای راحتی شما هستند

بافت زیپ دار

از دیگر لباس های مخصوص فصل پاییز و زمستان، بافت های زیپ دار، به جای بافت های دکمه دار، هستند. شما می توانید به راحتی آنها را به تن کنید و در صورت احساس گرما، از تن تان در آورید. خوبی این مدل لباس آن است که شما می توانید آن را به حالت های مختلفی به تن کنید.

به عنوان مثال می توانید زیپ اش را ببندید یا آن را باز و با لباس های زیرش ست کنید. پیشنهاد ما به شما این است که آن را به صورت لایه لایه و با لباس های دیگرتان ست کنید. رنگ های روشن خنثی، به خصوص رنگ های متمایل به خاکی، بهترین انتخاب برای این مدل لباس خواهند بود.

بافت های واجب برای آقایان,لباس های بافتنی آقایان

بافت های زیپ دار را می توانید به راحتی به تن کنید و در صورت احساس گرما، از تن تان در آورید

منبع : bartarinha.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.