لباس متفاوت ملانیا در سخنرانی ترامپ /تصاویر


لباس متفاوت ملانیا در سخنرانی ترامپ /تصاویر

همسر رئیس‌جمهور آمریکا بر خلاف دیگر زنان حاضر در سخنرانی ترامپ که لباسی سفید بر تن کرده بودند، با پیراهنی مشکی در سخنرانی سالانه او حضور یافت. 

به گزارش یو اس‌ای تودی، «ملانیا ترامپ»، همسر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا که از زمان کریسمس تاکنون به طور رسمی در انظار عمومی حاضر نشده بود، بامداد چهارشنبه (سه شنبه شب به وقت آمریکا) در سخنرانی سالانه رئیس جمهور آمریکا در مقابل کنگره حضور یافت؛ اما بر خلاف دیگر زنان حاضر در کنگره که لباس سفید بر تن کرده بودند، وی با لباسی مشکی در این سخنرانی شرکت کرد.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,لباس متفاوت ملانیا

قانونگذاران و نمایندگان زن دموکرات حاضر در کنگره برای منعکس کردن پیام خود در اعتراض به نحوه اداره مسائل مربوط به زنان در دولت دونالد ترامپ—از مراقبت‌های بهداشتی گرفته تا حقوق برابر– با لباس‌هایی کاملا سفید در سخنرانی سالانه ترامپ حضور یافتند.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,لباس متفاوت ملانیا

اما ملانیا ترامپ با یک پیراهن بلند مشکی در این سخنرانی حضور یافت. اقدامی که در تضاد کامل با قانونگذاران دموکراتی بود که در حمایت از حقوق زنان لباس‌هایی سفید بر تن کرده بودند. حتی «تیفانی ترامپ»، دختر رئیس جمهور آمریکا هم در این سخنرانی لباسی سفید بر تن کرده بود. این در حالی است که «ایوانکا ترامپ»، دختر و مشاور ارشد ترامپ هم با لباسی مشکی در این سخنرانی حضور یافت.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,لباس متفاوت ملانیا

شب گذشته نخستین باری نبود که زنان حزب دموکرات با بر تن کردن لباس‌هایی کاملا سفید اعتراض خود را به سیاست‌های ترامپ در قبال زنان نشان می‌دهند. آن‌ها در سال ۲۰۱۷ هم برای نشان دادن اعتراض خود به نحوه اداره مسائل مربوط به زنان این کار را تکرار کرده بودند. زنان دموکرات کنگره بارها با تغییر رنگ لباس‌های خود برای به چالش کشیدن اظهارات ترامپ درباره زنان و مسائل دیگر استفاده کرده اند.

 

زنان حزب دموکرات در سخنرانی سالانه ترامپ در سال ۲۰۱۸ هم برای حمایت از جنبش «Me too» به منظور محکوم کردن آزار و اذیت جنسی علیه زنان، با لباس‌هایی کاملا مشکی در این رویداد حضور یافتند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *