قلعه‌نویی: بازیکنان ایرانی زود خسته می‌شوند/ ذوب‌آهن میزبان مظلومی است


قلعه‌نویی: بازیکنان ایرانی زود خسته می‌شوند/ ذوب‌آهن میزبان مظلومی است

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,قلعه‌نویی
سرمربی ذوب آهن گفت: یکی از مشکلات فوتبال ایران، خسته شدن زودتر بازیکنان است. بازیکنان باید یاد بگیرند حرفه‌یی زندگی کنند. 

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با لوکوموتیو تاشکند در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با عرض تسلیت به خاطر سقوط هواپیما در مسیر یاسوج گفت: در بازی قبل قطر میزبان خوبی برای ما بود و امیدوارم ما هم میزبان خوبی برای لوکوموتیو باشیم.

 

او درباره این بازی افزود: بازی قبل را واگذار کردیم. از دقیقه ۷۰ به بعد گل خوردیم. واقعا افسوس خوردیم که چرا بازیکنان ما با وجود یازده کیلومتر دوندگی در بازی شکست خوردند. تیمی که می‌خواهد در آسیا مقام بیاورد، علاوه بر این که باید از نظر روحی و روانی آماده باشد، باید شجاع هم باشد و باید به سمتی برود که مانند خلعتبری، عشوری و قاضی بازی کنند. حضور ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شجاعت بازیکنان بود و شجاعت آن‌ها باعث شد ذوب آهن یکی از بهترین تیم‌های آسیا شود. من از بازیکنان ذوب‌آهن ممنون هستم و امیدوارم با برد در بازی فردا به جدول برگردیم. یکی از مشکلات فوتبال ایران، خسته شدن زودتر بازیکنان است. در بازی قبل بازیکن ۳۶ ساله را بیرون کشیدیم و بازیکن ۲۴ ساله را وارد کردیم. بازیکنان باید یاد بگیرند حرفه‌یی زندگی کنند.

 

او ادامه داد: از تمام بازیکنان تیم ممنون هستیم که با توجه به آمار حدود یازده کیلومتر دویدند. ذوب آهن میزبان مظلومی است. اگر فردا تماشاگر به ورزشگاه بیاید، به خاطر ذوب آهن است. امیدواریم فردا مردم بیایند و با بازی خوبی پیروز شویم. البته تیمی که در بازی نخست پنج گل زده، خطرناک است. امیدواریم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

 

سرمربی ذوب آهن درباره بازی نخست تیمش برابر الدوحیل گفت: من همیشه حقیقت را می گویم. بازی خوبی برابر حریف داشتیم. عملکرد بازیکنان بحث مهمی است. از شما می خواهم به تیم روحیه بدهید. تیم الدوحیل یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است. اگر بازیکنان ما از دقیقه ۷۴ به بعد خوب بازی می‌کردند حتما برد خوبی را کسب می‌کردیم اما تیم ما واقعا مظلوم است. ذوب آهن بهترین بازی را با تیم الدوحیل قطر داشت. کار ما مقابل این تیم درست بود و اشتباهات فردی باعث این باخت شد. مطمئنا فردا بازی بهتر و هجومی‌تری خواهیم داشت. صحبت‌های سرمربی لوکوموتیو برای بالا بردن روحیه تیم خودشان است. این بحث طبیعی است که ما می‌توانستیم در بازی قبل پیروز شویم. خواهید دید که ذوب آهن در هفته‌های آینده بهترین عملکرد را خواهد داشت.

 

قلعه‌نویی هم‌چنین درباره تغییر نگرش در تیمش برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: نگرش به گونه‌ای نیست که در زمان کوتاه ایجاد شود. بازی‌های منچسترسیتی در سال گذشته را با امسال مقایسه کنید. تغییر نگرش نیاز به زمان دارد. خوشحالم که با وجود مشکلاتی که داشتیم و دوستان برای ما ایجاد کردند، الان وضعیت خوبی داریم. تغییر نگرش نیاز به زمان دارد.

 

او هم‌چنین سوالی درباره سقوط پاس به لیگ دسته سه فوتبال ایران را بی پاسخ گذاشت و پاسخ سوال را به بعد از نشست خبری موکول کرد.

 

سرمربی ذوب آهن درباره پیروز پر گل لوکوموتیو در بازی نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا و تدابیر قلعه‌نویی برای این بازی گفت: سیستم فوتبال بازی نمی‌کند. بازیکن فوتبال بازی می‌کند. سیستم یک استراتژی دارد. بازیکنی که فوتبال بازی می‌کند می‌تواند منجر به برد تیم شود یا تیم را خراب کند. تیم ما در بخش هجومی بسیار عالی است اما مخاطب و تماشاگر می خواهد تیم ۲-۱ ببیند. گل‌های خورده ما اکثرا از روی اشتباهات فردی بوده است. امیدواریم سیستم ۳-۳-۴ با سیستم ۱-۲-۳-۴ هماهنگ شود.

 

قلعه‌نویی درباره حضور هواداران این تیم در ورزشگاه گفت: کسانی که در نشست خبری هستند، قهرمانی ذوب آهن را در جام حذفی دیدند. آخرین تیمی که دو بار قهرمان جام حذفی شده، ذوب آهن بوده است. حضور تماشاگر انگیزه تیم را بالا می‌برد اما در تاریخ فوتبال ایران ۴۰ هزار نفر در داخل و ۲۰ هزار نفر در خارج از ورزشگاه تکرار نمی‌شود. تیم ذوب آهن از نظر فنی و اخلاقی بسیار خوب است و قهرمان سوپر جام و جام حذفی شده است. چرا باید صد نفر برای تماشای بازی‌های ما بیایند. اگر هواداران در ورزشگاه باشند، می‌توانیم به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

 

او با اشاره به حضور پرتعداد هواداران اصفهانی در بازی‌های سپاهان گفت: سپاهان شرایط خوبی در جدول ندارد اما کم‌تر از ۲۵ هزار نفر برای تماشای بازی‌های این تیم نمی‌آید. این در حالی است که هاوداران ذوب آهن کم نیستند و باید بیش از این به ورزشگاه بیایند. از باشگاه تشکر می‌کنم که از مردم برای حضور در بازی‌ها دعوت می‌کند.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.