قصـاص فرجام قتل عروس با ساطور

قصـاص فرجام قتل عروس با ساطور

 

مادر شوهر که با ضربه‌های ساطور عروسش را به قتل رسانده بود، با حکم دادگاه جنایی استان فارس به قصاص محکوم شد. اعضای بدن مقتول به بیماران نیازمند اهدا شده بود.

 به گزارش جام‌جم، تحقیقات در این پرونده از هفتم دی ماه سال گذشته و با انتقال زنی جوان به یکی از بیمارستان‌های شهرستان فسا در دستور کار تیم پلیسی استان فارس قرار گرفت.

ماموران با حضور در بیمارستان دریافتند زن ۲۳ ساله بشدت مجروح شده و در آستانه مرگ قرار دارد. پزشکان تلاش خود را برای نجات جان این زن آغاز کردند، اما او به دلیل شدت صدمات به کما رفت.

بررسی‌ها نشان داد، همسر این زن در حال گذراندن دوره خدمت سربازی است و او و فرزند خردسالش در خانه پدرشوهرش زندگی می‌کردند و مادرشوهرش، او را به بیمارستان منتقل کرده بود.

این زن در تحقیقات گفت: عروس و نوه‌ام پیش من بودند. امروز همراه نوه‌ام به خانه زن همسایه رفتم. بعد از ساعتی بازگشتم و با پیکر غرق خون عروسم روبه‌رو شدم. به خیابان آمدم و از همسایه‌ها کمک خواستم.

کارآگاهان سپس به بررسی صحنه جرم پرداختند و متوجه شدند، هیچ آثاری از ورود به زور و سرقت در محل دیده نمی‌شود و ضارب با زن جوان آشنایی داشته است. ماموران در بازرسی محل، یک ساطور پیدا کردند که تازه شسته شده بود. به دلیل این که احتمال می‌دادند ضربه‌ها با آن ساطور وارد شده، به مادرشوهر زن مشکوک شدند و او را دوباره تحت بازجویی قرار دادند. زن میانسال در بازجویی‌ها ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد تا این که لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر اختلاف خانوادگی با عروسم درگیر شدم و با ساطور به بدنش ضربه زدم. بعد هم برای صحنه‌سازی به خانه همسایه رفتم. با این کار می‌خواستم وانمود کنم دزد به خانه آمده و عروسم را مجروح کرده است.

این در حالی است که همزمان با افشای این موضوع، برخی رسانه‌ها مدعی شدند، به دلیل این‌که همسر این زن در خدمت سربازی بوده، پدرشوهرش ۱۲ میلیون تومان به زن جوان می‌دهد تا در بانک بگذارد و با سود آن زندگی را سپری کند. متهم وقتی از موضوع با خبر می‌شود،‌ از عروسش می‌خواهد این پول را بازگرداند، اما با مخالفت زن جوان روبه‌رو می‌شود و او را با ضربه‌های ساطور مجروح می‌کند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که مسئولان بیمارستان، مرگ مغزی زن ۲۳ساله را تائید کردند و با رضایت اولیای دم، اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد.با مرگ زن جوان، مادرشوهر ۶۰ ساله به اتهام قتل عمد روانه زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. سرانجام زن میانسال در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت و با درخواست قصاص اولیای دم روبه‌رو شد. متهم به قتل و وکیل مدافعش هم به دفاع در برابر اتهامات پرداختند. قضات دادگاه پس از این جلسه وارد شور شدند و زن ۶۰ ساله را به قصاص محکوم کردند.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.